פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי מנוי באופן מוחלט למרות בקשתי להקפאה נושא התלונה:
זכריה מיטל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לקיחת דמי מנוי למרות הקפאה עקב מעבר דירה.בתאריך 6/11/12 דיברתי עם נציגה מטעמכם על מעבר דירה ולפי המלצתה הקפאתי את המנוי כבר באותו יום.בשיחה נאמר לי שמחברת יס מגיע לי חודש חינם ואח׳כ במשך ארבעה חודשים אני אמור לשלם דמי מנוי של 25₪ בלבד עבור הציוד. ב 15/2/13 התקשרתי לחברה בתום לב כדי שיחברו אותי בדירתי החדשה,בלי לשים לב שבינתיים חייבו אותי באופן רגיל ומוחלט עבור החודשים שלא הייתי מחוברת בכלל.מיותר לציין שעברתי לבניין חדש ושבכלל אין שם אפילו תשתית של יס. כשהתקשרתי לברר מדוע גבו ממני,ענתה לי נציגת שירות באופן בוטה בשם ריקי,שחברת יס לא יכולה לדעת אם הייתי מחוברת או לא,למרות שבשיחת ההקפאה,ביקשתי ניתוק מוחלט בכדי שהקונה שנכנסת אחריי לא תשתמש במנוי שלי.ונאמר לי שנתקו אותי ושאם אדליק עכשיו טלויזיה אין שם כלום.למרות כל שיחותי לחברה נענתי שאין באפשרותם לזכות אותי. גם מנהל לא יכול לדבר איתי
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של הכסף שגביתם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לרשומות המנוי ביום 13.3.2013 שוחחו מר וגב' זכריה עם מנהל בחברתנו , בשיחה הוסבר להם לאחר האזנה לשיחה שההקפאה לחודש ללא עלות בעקבות מעבר דירה ובסיום החודש עליהם ליצור קשר להמשך ההקפאה או לתאום מועד לנעבר דירה .
בהתאם לאמור אין מקום לזיכוי.
בברכה ,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה