פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יצירת מצג מטעה , הטעיית לקוחות, יחס בעייתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונה על יחס לקוחות ויצירת מצג שווא מטעה עבור לקוחות חדשים.

בחודש פברואר 2013 יצרנו קשר עמכם לברור מידע על הצטרפות לקהל לקוחותיכם.
מהלך המעבר ליס והניתוק מיס בוצע בזריזות ויעילות. טלפונים,מילים וכיוצא בזאת- הכל כדי לסגור עסקה.
את העסקה ניהל משה, סוכן מכירות (שם משפחה אינו ידוע אך מספר טלפון כן)
והוא הבטיח שבעבור המחיר שאנו נשלם נקבל את "כל החבילות", מובן כי בנוסף לכך הבליט את יתרונות החברה כחברה מובילה, בעלת שירות לקוחות מצוין ושירות טכנולוגי וכו'...

הבטחות לחוד ומציאות לחוד-
בפועל מסתבר ש"כל החבילות" הינו שם קוד לכל החבילות מלבד ערוץ אוכל, ערוץ טיולים, בריאות, ספורט, החיים הטובים ועוד רבים וטובים שכן ערוצים אלו אינם משווקים במסגרת חבילות אלא במסגרת של ערוצים בודדים.
מובן כי אנחנו, כמו כל לקוח סביר והגיוני הבנו משימוש במשפט "כלל החבילות" כי כלל הערוצים יפתחו לשידור.
יצירת מצג מטעה שכזה עולה כדי הטעייה של ממש!
לא הגיוני ולא מצופה שלקוח יהיה בקיא בז'רגון המקצועי של עובדי החברה ובשימוש בקודים פנימים.
לא הגיוני שכדי לקבל מענה על הקו אאלץ להמתין כ20 דקות, לא הגיוני שאותו סוכן שרדף אחרינו במטרה לסגור עסקה כעת אינו מחזיר צלצול (חזר אלינו פעם אחת לאחר כ6-7 טלפונים והפנה אותנו למוקד שירות הלא יעיל) ולא הגיוני שניוותר ללא מענה!!

אנו לקוחות החברה אומנם רק "שבוע" אבל נשמח לתגובה מהירה ומקצועית בנושא שכן להתאכזב כה קשות ובפרק זמן כה קצר אינו הולם חברה מקצועית שאתם מצטיירים להיות.



בברכה,
יעקב אברהם,
ליטל אברהם.
052-5571331
בזבוז כסף סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה