|
|
|
|
|
|
הפרת הסכם |
נושא התלונה: |
יום שני 25 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
על פי שיחת הנציג בשם תומר שהגדיר את עצמו כמנהל הציע לי מסלול של כל הערוצים פתוחים בסכום קבוע של 235 ש"ח וללא התקנה,לצערי ביום ההתקנה בתאריך הנ"ל גיליתי ללדעת שחלק מהערוצים חסומים והטכנאי הפנה אותי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שחלק מהערוצים זה בחיוב מלא,שלחתי במאייל למחרת הודעת התנתקות וטרם קיבלתי תשובה,בתאריך 10/3/2013 שלחתי פקס לגבי הניתוק אך לא חזרו אליי,והיום 11/3/2013 גיליתי בחשבון סכום חיוב של 289 ש"ח,התקשרתי לשירות לקוחות ולאחר המתנה מרובה דיברתי עם נציגת שירות ואמרה לי שזה כולל ההתקנה ושהיא לא יודעת על מה אני מדבר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי והחזרת החיוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
לאור פנייתו של מר אברהם ולאחר האזנה לשיחת מכירה מיום 22.2.2013 שוחחה נציגת פניות ציבור עמו ביום 17.3.2013 , בשיחה זו הוסבר כי נאמר לו שמדבור ב"כל החבילות "ולא" כל הערוצים ", כמו כן יבוצע זיכוי בגין עלות ההתקנה .
מר אברהם בקש בכל זאת לסיים את ההתקשרות ולכן הוסבר כי נציגנו יחזור אליו בהקדם האפשרי.
בברכה ,
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|