פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחה במשך 3 חוד' לקבל זיכוי כספי המגיע לי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בסוף דצמבר 2012 עברנו מ-YES ל-HOT. מהר מאד הטחרתנו וחזרנו ל-YES. בזמן סגירת ההסכם החדש עם YES, הובטח לי החזר הוצעות התקנה של HOT. מייד עם קבלת חשבונית מ-HOT, פיקססתי אותה ל-YES. לאחר מספר ימים התקשרתי ווידאתי שחשבונית הגיעה והובטח לי שאקבל החזר בחודש הבא.
לרוב הפתעתי, לא קיבלתי החזר ויצרתי שוב קשר עם YES. נציג החברה אמר שבאמת קיימת קריאה בנושא אך החשבונית ששלחתי לא נמצת במערכת. לאחר שהתעקשתי שהיא חייבת להיות, הוא ביצע חיפוש נוסף ומצא אותה. שוב קיבלתי הבטחה לקבל החזר בחודש הבא. ועבר עוד חודש...שוב אותו סיפור!! מוזר, לא? הפעם, נציג YES לא הצליח לאתר את החשבונית ששלחתי במערכת והמליץ לי לפקסס אותה שוב. פיקססתי. ב-24.02 קיבלתי סמס מ-YES וכתוב בו שפקס אותו שלחתי מטופל. עבר שוב חודש ועדיין אין שום החזר!!!!! אני מרגישה שמשחקים איתי במלחמת הטשה, עד שלא אעזוב את זה.
דורשת טיפול מיידי ומצפה לפיצוי על עוגמת הנפש וזמן שהקעתי בתהליך
תודה מראש,
נטלי
בזבון זמן סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
כפי שהוסבר כבר בשיחתינו יש לשלוח את החשבונית מקור של הוט לחברתינו, ניתן לך פקס ישיר של נציג מפניות הציבור על מנת שיטפל בנושא, להזכירך מספר הפקס לשלוח את החשבוניות הוא 09-7616193 לידי שגיא תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה