יחס ללקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מחלקת פניות ציבור שלום,
תלונה על שירות לקוחות
בחודש פברואר 2013 יצרנו קשר עמכם לברור מידע על הצטרפות לקהל לקוחותיכם.
בחודש מרץ 2013 (1.3.13) הצטרפנו ליס ובמהלך חודש אחד (!) נתקלנו ביחס שלא יתואר והרי מסכת הארועים מולכם:
א. יצירת מצג שווא מטעה אל מול סוכן המכירות, משה.
ב. פנייה לפניות הציבור פעם ראשונה כדי להלין על יחסו של הסוכן הנ"ל, קבלת פיצוי מאת נציגה בשם יסמין, פיצוי שאינו ניתן ליישום עקב אי חיבור טלוייזיה לטלפון.
ג. פנייה לשירות לקוחות - נציגת שירות בכירה בשם אבישג שרוצה לפתור את הבעייה הטכנית המתוארת לעיל ושולחת טכנאי לביתנו. טכנאי שמגיע לביתנו ודורש תשלום(! )וכמו כן הנציגה אינה מציינת כי חיבור שכזה כרוך בתשלום נוסף של 15 ש"ח מדי חודש!!
חזון החברה כפי שמופיע באתר "יס":
• להיות קשובים וקרובים ללקוחותינו , להעניק להם חוויה מפתיעה מרגשת ומותאמת אישית אליהם. ליצור סביבת עבודה מאתגרת, מפתחת , תומכת ומתגמלת לכל אחד ואחת מאתנו.
• לנהוג בהוגנות ובאמינות , להיות דרוכים למתרחש בשוק ולפעול במהירות תוך מחויבות לאיכות ולמצוינות.
• להתחשב בהשפעה החברתית שיש לנו, לנהוג באחריות ולתרום לאיכות החיים בקהילה.
• להיות מחויבים לרווחיות , על מנת להבטיח את הגשמת מטרותינו לאורך זמן ותשואה נאותה לבעלי המניות.
•
נדמה כי חזון החברה כחברה 'קשובה לקהל לקוחותיה' וחברה שחרטה על דגלה את ערכי ה'אמינות וההוגנות' הוא מילות ריקות מתוכן.
חברת 'יס' עושה את ההפך הגמור ובאופן המבזה ביותר.
אוסיף ואומר כי נראה כי חזון החברה המרכזי הוא 'מחוייבות לרווחיה' והמטרה מקדשת את האמצעים. אציין כי משלל המטרות הללו, מה שהיה נכון לגבינו היתה יצירת 'חוויה מרגשת' –כל פעם מחדש הופתענו מהרמה הנמוכה בה בחרתם להתנהל.
העתק:
אתר תלונה
אתר אמון הציבור
בברכה,
יעקב וליטל אברהם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|