פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת שלא נפתרת,וללא פיצוי על עוגמת הנפש נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ממיר יס מקס
התמונה נתקעת,אין אפשרות לצפות צפייה רצופה בשידורים.
טכנאים באים והולכים,החליפו חוטים,שקעים,בבית ,בחדר המדרגות,בצלחת,לא מסוגלים לפתור את הבעיה.
פיצוי לא מגיע לי כך נאמר לי מקשרי לקוחות.
ביקשתי להתנתק מספר פעמים,כל פעם מבטיחים שהתקלה תפתר.קיבלתי VOD על חשבוני,בפעם האחרונה שביקשתי להתנתק. לא קיבלתי שום הנחה פיצוי או משהו דומה על מנת לפצות אותי על עוגמת הנפש,העצבים,הטלפונים והזמן היקר שאני מבזבזת .אני ממתינה עד שנציג עונה בטלפון,אחר כך צריכה להוציא ולהכניס חוטים,אחר כך לחכות שיתאמו טכנאי.לבזבז זמן בהמתנה לטכנאי,ואחרי כל הקשיים ועוגמת הנפש,עדיין אין אפשרות לראות טלויזיה.
כמה עוד עליי לסבול ?
בשאר הממירים בבית כן רואים.
רק הממיר המקליט בסלון עושה בעיות.
מישהו יכול לעזור לי סוף סוף לפתור את הבעיה ?
ביס בדרך כלל לא רואים בתיעוד שאני מתקשרת בלי סוף.
כל פעם הם מוסיפים חטא על פשע,ואומרים שהתקשרתי להתלונן לפני חצי שנה....
כספי,עוגמת נפש,עצבים סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה