חברת yes |
שם ותפקיד: |
קיבלנו בתודה את פנייתך.
בהמשך לפנייתך נערכה בדיקה מקיפה בנושא.
בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 26.2.2008 הצטרפת לשירותינו והותקנו על ידינו בכתובת המנוי שלושה ממירים רגילים ושלושה כרטיסים חכמים.
לאור האמור בעת איסוף הציוד שבוצע ביום 10.5.2012 היה עליך להחזיר לידי yes שלושה ממירים רגילים, שלושה כרטיסים חכמים ושלושה שלטים.
מתוך הנ"ל, הושבו לחברתנו רק שני ממירים רגילים ושני כרטיסים חכמים.
בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר
" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו. במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".
לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה.
יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה, ועל כן חויב המנוי על שמך עבור העלות של ממיר רגיל על סך של 803.87 ועבור כרטיס חכם על סך של 199.71 ₪, המחיר כולל מע"מ.
אבקש לציין כי אם יש בידייך מסמך כלשהו המצביע אחרת יש באפשרותך לשלוח לנו אותו ונבדוק את הנושא בשנית.
חשוב לנו להבהיר כי חברת yes הינה חברה שומרת חוק. כך פעלנו במקרה הנידון ובעצם העברת הטיפול במנוי לבא כוחנו, משרד עו"ד שפירא.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|