|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ביותר |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב"ה
שלום רב
במרץ 2013 שידרגנו את הממירים בבית לממירים הכוללים את שירות ההקלטה + vod
מאז השידרוג יש רק תקלות צפיה ואי עמידה של חברת יס בתנאים שהוצגו בעת השידרוג ( שכן חבילה זו הושוותה מול זו של חברת הוט ונבחרה ע"פ הבטחות נציג השירות של יס )
על אף שאין שום תקלה בגביית התשלום יש אינסוף תקלות בשירות הVOD כמעט כל יום יש קושי בזמינות בצפייה בתכנים בו .
|
הכל |
סוג הנזק : |
עמידה בתנאים שהוצגו + שיפור שירות הצפייה ושיפור הזמינות של הVOD |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
הריני לציין כי ביום 7.5.2013 הגיע טכנאי וטיפל בתקלה לשביעות רצון הלקוחה
בברכה,
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|