פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על בזק נושא התלונה:
גודקוב אליס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התחברתי לחברת יס לפני כחודשיים, היו צריכים לבוא לחבר לנו VOD אך פעם אחרי פעם ושיחה אחרי שיחה עם נציגי יס המתקינים מעולם לא באו, לקחתי חופש מהעבודה, ונשארתי 4 שעות לחכות למתקין ביום שישי- לא באו. ולכן אחרי כחודש ללא VOD החלתנו להתנתק.
התחברנו לתוכנית המבצע שהציעו לי- 99 ש"ח טריפל ל3 חודשים ראשונים, במפורש נאמר לי כי זה כולל שיחות טלפות ואינטרנט. מעולם לא שמעתי על חיובים אחרים אני צריכה לשלם גם כשנשלחו אליי כל פרטי ההסכם לא היה שום טופס מחברת בזק, לא התנהלתי מולם מעולם- הכל עשה הנציג.
היום אני רואה שחייבו אותי ב289 ש"ח עבור האינטרנט. בנוסף חייבו אותי על התקנה "חד פעמית" של הממיר שאמור להתקזז עם המחיר בנוסף סכום חודשי, היתי חודש ביס ושילמתי 560 ש"ח!!
מעולם לא חתמתי על טפסים של בזק, מעולם לא קיבלתי טפסים כאלה מיס והנציג מעולם לא דיבר על תשלום נוסף עבור הינטרנט.
אני מבקשת לזכות אותי בכל הסכום שחייבה אותי בזק מטעמה של יס!!!
ישנם שיחות מפורטות שלי עם הנציגים של יס, יס מסרבים להעביר אליי את כל השיחות, אנא בידקו את כל אותם תכנאים שלא הגיעו אליי להתקנות ואת אותו הנציג שחיבר אותי ליס שמעולם לא הזכיר לי תשלום על אינטרנט- אין שום טופס שחתמתי עליו או ראיתי אותו בכלל של בזק.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' אליס גודקוב.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' גודקוב עולה כי ביום 1.3.2013 בוצעה התקנה של ציוד הקצה לקליטת שידורי הלוויין בכתובת המנוי.

אבקש לציין כי ביום 26.2.2013 שוחח עם גב' גודקוב נציג yes וקיבל את אישורה להתקשר עמנו בהתאם לתנאי מבצע הכרות מסוג HGP* למשך 3 חודשים במחיר 99 ₪* לחודש ולאחר מכן במחיר של 235 ₪ לחודש, כאשר ממיר אחד מסוג yesMaxTotal נכלל במסגרת המבצע.

בהמשך לפנייתה של גב' גודקוב באשר לטענתה בדבר סיכום שנעשה מול נציגת המכירות הנוגד את תנאי המבצע, יובהר כי נספח תנאי המבצע אשר נחתם על ידה של גב' גודקוב הוא הסיכום המחייב והקובע.

יובהר, כי yes מספקת שירותי טלוויזיה רב ערוצים באמצעות הלוויין בלבד. לפיכך, בכל הקשור לשירותי אינטרנט ואו טלפוניה התקשרה גב' גודקוב עם חברת "בזק". בהתאם, בכל הקשור לאספקת השירותים האמורים עליה לפנות לחברת "בזק" ישירות.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' גודקוב עולה כי ביום 5.5.2013 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי. לאור פנייתה של גב' גודקוב לסיום ההתקשרות מיום 7.4.2013 המועד האחרון לחיוב הינו ביום 10.4.2013.

לידיעתך, בראשית יוני יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון. אבקש להדגיש כי אין כל מקום לזיכוי כלשהו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה