פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שנראה לי כבלתי מוצדק נושא התלונה:
פרוכטר אלי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
נוה מבטח מושב כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי בבית 2 ממירים לשני טלויזיות שאני מבקש מייס התקנת ממיר נוסף גם מחייבים אותי ב10 שקלים לחודש שזה בסדר וגם דמי התקנה בסך 160 שח בפעמים קודמות הגיע טכנאי לתקלה מסוימת והתקין לי באותה הזדמנות ממיר ללא חיוב של 160 שקלים מה אומר החוק בנדון

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר אלי פרוכטר.

בהמשך לפנייתו של מר פרוכטר אבקש לציין כי במידה ומתקבלת בקשה להזמנת טכנאי עבור שרות שאינו נובע מתקלה בממיר או בציוד שלנו, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לביצוע שרות בבית הלקוח בתשלום.

לאור האמור אם ברצונו של מר פרוכטר להתקין ממיר נוסף יש באפשרותו לפנות למוקד שירות הלקוחות של yes ותתואם התקנת ממיר בהתאם למחיר המחירון המתעדכן מעת לעת ובהתאם לנספח המבצע המעודכן במנוי על שמו של מר פרוכטר.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה