חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר אלי פרוכטר.
בהמשך לפנייתו של מר פרוכטר אבקש לציין כי במידה ומתקבלת בקשה להזמנת טכנאי עבור שרות שאינו נובע מתקלה בממיר או בציוד שלנו, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לביצוע שרות בבית הלקוח בתשלום.
לאור האמור אם ברצונו של מר פרוכטר להתקין ממיר נוסף יש באפשרותו לפנות למוקד שירות הלקוחות של yes ותתואם התקנת ממיר בהתאם למחיר המחירון המתעדכן מעת לעת ובהתאם לנספח המבצע המעודכן במנוי על שמו של מר פרוכטר.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|