פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה לא אמינה, עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתחילת חודש מאי השנה פניתי לחברת יס על מנת לשדרג את החבילה, הממירים ולהזמין ממיר נוסף. פניתי בתחילת החודש כיוון שהיה הכרחי שכל ההתקנה והשינויים יבוצעו בדיוק בתאריך 21.5. את השינויים וההזמנה ביצעתי בטלפון מול רחל משירות לקוחות (שם המשפחה לא ידוע) בין השאר היא הציעה לי להתחבר ל VOD כדי שבעתיד אוכל להנות מ"מולטי רום" כששאלתי מתי יפתח המולטי רום לקהל היא לא ידעה לענות. בדקתי עם רחל מה צריך כדי להתחבר ל VOD ולדבריה יש צורך רק בראוטר. ציינתי בפניה מס' פעמים(3) שהראוטר שלי אלחוטי ולא נמצא ליד אחד הממירים ואין אפשרות להעבירו. היא התעקשה שזה בסדר ושכל החיבור נעשה אלחוטי ובוודאות אין צורך להעביר כבלים. העיקר שיש ראוטר בבית. לאחר כמה שעות התקשרתי שוב ליס ובדקתי שאכן הבנתי נכון ואפשר להתחבר עם ראוטר אלחוטי שרחוק מהממירים. התשובה עדיין היתה "ברור שכן"בינתיים נשלם על ה VOD. חשוב לי לציין שכל מה שהיה לי חשוב הוא שאפשר לראות בחדרים האחרים הקלטות שבוצעו בממיר המקליט (יתרון המולטי רום) הסכמתי וקבענו התקנה ל 21.5 בין 8.00-10.00. ומכאן הסיוט התחיל : הטכנאי התקשר ב 8.00 ואמר שיגיע תוך 10 דקות. עד עכשיו הוא לא הגיע. התקשרנו שוב ב 9.00 וטען שנמצא בפקק תנועה ומאז לא ענה יותר לטלפון. ב 10.00פנינו ליס שטענו שהטכנאי דיווח שנמצא אצלינו וכשהבינו שלא כך הדבר רצו לקבוע מועד אחר. כעסתי והסברתי את הצורך הדחוף של אותו יום ונשלח אלי טכנאי אחר מאוחר יותר. הטכנאי שהגיע התעקש שאני אומר לו מה לעשות ובקשתי ממנו שיתעדכן ביס כדי למנוע תקלות. לדברי הטכנאי אין שום אפשרות לחבר את הממיר לראוטר אלחוטי. הפתרונות האפשריים לדברי יס : להעביר כבל בסלון, או להזמין את בזק כדי ליצור נקודת אינטרנט נוספת ליד הממיר או להזיז את הראוטר ליד אחד הממירים בחדרי השינה. הסברתי שהראוטר לא יכול להכנס לחדר השינה, אין לי כוונה להעביר כבלים בסלון שבו אין אפילו כבל אחד ובטח שלא להתקין נקודה חדשה בתוך נישה מעוצבת. את כל זה בדקתי מס' פעמים עם רחל וזו הסיבה לבדיקות החוזרות מולן. התעקשתי לדבר עם אחראית וקיבלתי את אירה. גם היא לא מצאה לנכון למצוא פתרון אלא רק למכור לי 2 ממירים מקליטים לחדרים העלות של 50 ש"ח לממיר בחודש או לקחת ממיר ללא HD (מה הטעם כשהטלויזיה היא HD).כל הניסינות שלי להסביר את עוגמת הנפש, המכירה הלא אמינה (בלשון המעטה) לא צלחו. לבסוף הסכימה להוריד 15 ש"ח מהעלות החודשית בתנאי שאקח את שני הממירים היקרים. מיותר לציין שגם הייתי אמורה, אם העיסקה היתה יוצאת לפועל, לשלם עבור 2 התקנות למרות שהטכנאי הגיע פעם אחת. אני לקוחה של יס 5 שנים, תמיד שילמתי בזמן. אני המומה מחוסר האיכפתיות, הנסיון למכור כל דבר בכל מחיר גם אם הוא אינו נכון, חוסר האמינות והיושר. מסתמן שהגיע הזמן עבור לחברה מתחרה שכשבדקתי מולם, אקבל בדיוק את אותו הדבר בעלות נמוכה יותר ובאופן מפתיע יש אפשרות להחיבורים הרצויים עם ראוטר אלחוטי. יס מבקשת להחזיק בדגל השירות, האמינות. האם אכן כך? לא ממש.
חוסר אמינות, עוגמת נפש, סוג הנזק :
אודה לעזרתכם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה