פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין הבטחות שניתנו ע"י איש המכירות (כולל העלמת מידע בסיסי) לבין מה שקויים בפועל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
נתקלתי בשני מיקרים שבהם החברה מתכחשת להבטחות איש המכירות שלה:
1. כשאיש המכירות (מאור שמו) מכר לי את המבצע של יס הוא אמר לי שזה כולל חבילת בסיס + 3 חבילות לבחירתי + תשתית אינטרנט וזאת במחיר של 209 שקל. החבילות שבחרתי היו ספורט, מדע ובידור, וכך גם סימן בחוזה עליו חתמתי. כאשר בדקתי את חיוב כרטיס האשראי בחשבון (לא, הם לא שולחים חשבונית עם פירוט חשבון) ראיתי שהחיוב גבוה יותר מ 209 שקל, כשהתקשרתי לברר למה, נאמר לי שבגלל שבחרתי בחבילת הספורט אז חבילת המדע לא כלולה במבצע ועליה אני משלם עוד 15 שקל ובשום פנים לא מוכנים לזכות אותי עבור סכום זה ששילמתי בהונאה.
אם איש המכירות לא היה משקר ומעלים ממני את המידע הזה (למרות ששאלתי אותו כמה פעמים לוודא שאין חיוב נסתר) אז לא הייתי עובר בכלל
ל YES או שהייתי מוותר על החבילה הזו מראש.
בגלל שזה לא המקרה הראשון שהחברה שיקרה (ראה תלונה קודמת מספר 6857) אני כבר לא מאמין להם ואפילו חושב שאיש המכירות לא שיקר מיוזמתו אלא מימש את המדיניות של חברת YES להעלים מידע בתקווה שהלקוח התמים לא ישים לב ובכך ירוויחו עליו עוד כמה שקלים,דבר שהוא חמור מאוד.
2. כאשר איש המכירות מכר לנו את החיבור ל YES ידענו שאנחנו מתכוונים לעבור דירה ושיתכן ותהייה לנו תקופת מעבר של כמה חודשים אצל ההורים במהלך שנת ההתחייבות ולכן שאלנו אותו מפורשות מה קורה עם אפשרות הקפאת המנוי, תשובתו הייתה חד משמעית ואמרה שניתן להקפיא את המנוי אפילו עד שנתיים, מסיבה זו ביקשנו להתחבר. כעת כשאנחנו באמת עוברים דירה וביקשנו להקפיא את המנוי לכמה חודשים עד שניכנס לדירה החדשה נענתי שזמן ההקפאה המקסימלי הוא 3 חודשים וזה לא יתכן שהובטחו לי שנתיים, אבל בגלל "הרצון הטוב" שלהם הם עושים לי הנחה של 50% בקנס הניתוק, כלומר קודם שולחים את איש המכירות לשקר ואחרי שהלקוח בידיים שלהם הם כאילו "הולכים לקראתו" ונותנים לו הנחה על משהו שאמרו לו בעת החיזור אחריו שהוא לא צריך לשלם.
* לחברת YES - האמת היא שכבר נמאס לי ממכם, האמינות שלכם ממש לא משהו ואני כבר לא יודע לאיזה עוד "הפתעות" שליליות לצפות מכם, לכן אני מבקש זיכוי על החיובים המיותרים ואפשרות להתנתק ללא קנס ובכך לסיים איתכם את הסיפור העגום מבחינתי שכלל מסכת שקרים ומצידכם מההתחלה ולכל אורך הדרך.
אני עושה זאת בצער כי התוכן ואיכות השידורים שלכם באמת טובים וחבל שאתם מקלקלים את היתרון היחסי הזה שלכם בשליחת אנשי המכירות שלכם למסור מידע והבטחות שקריות העיקר לחבר לקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל החזר על החיובים המיותרים שנגבו ממני ולאפשר לי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה על העברת פנייתו הנוספת של מר אלוש דוד לחברת yes מיום 9.4.2006. תגובה:
בהמשך למצויין בתשובתנו מיום 19.2.2006 לפנייתו של מר אלוש מיום 9.2.2006 הוסבר כי מר אלוש חתם על הסכם ההתקשרות למול חברתנו ובהתאם לכל המצויין בהסכם זה ובנספח המבצע נמסרו לידיו כל הפרטים הנדרשים אשר חברתנו מחוייבת להם כפי שמר אלוש מחוייב מצידו.

כל פנייה של מר אלוש לנציגי החברה טופלה באופן ענייני ובמנוי על שמו הועלו הערוצים אשר הובטחו לו וגם אלו אשר אין כל ציון להבטחתם ובהתאם נירשמו זיכויים בגין ערוצים אלו.

בנוסף, אושר למר אלוש, באופן חריג ולפנים משורת הדין לסיים התקשרותו למול חברתנו, ולמרות המאושר על ידי חתימתו על גבי הסכם ההצטרפות ונספח המבצע, בחיוב 50% מעלות חיוב דמי החזר עלות ההטבה, בלבד.

אנו מקווים כי מר אלוש יבחר להמשיך ולהשאר לקוח חברתנו.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה