פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אשראי של נפטר נושא התלונה:
שוורצר נלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ ביטלתי מנוי ע"ש דודתי שנפטרה. להפתעתי הרבה כרטיס האשראי שלה ממשיך להיות מחויב במשך שלושה חודשים לאחר שבוצעה העברת בעלות של שותפה לדירה (ללא ידיעתנו). לא נלקח אשראי אחר מהלקוח הנוכחי ויס ממשיכה לחייב אשראי של לקוח שהיא יודעת על פטירתו ולא מעוניינת לבטל זאת ללא אשראי חדש. (למרות שללקוח הקיים אין שום קשר לדודתי). אתמול במשך כשעתיים נתקלתי בחוסר אונים מול נציגיהם וכל פעם השיחה "התנתקה" ונאלצתי לחייג כמה פעמים שנית ולהסביר את המקרה כל פעם מחדש. לקחו ממני מספר טלפון ועדיין - יום עבודה שלם אחר כך אף אחד לא טרח לחזור אליי מטעם החברה ולברר את פרטי המקרה. זו גניבה מלקוח מת!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיובים העתידיים וזיכוי על הקודמים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:

שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' נלי שוורצר.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר מיכאל יוסופוב עולה כי ביום 5.4.2013 בוצעה העברת בעלות במנוי משמה של רופה ביילין ז"ל לשמו של מר מיכאל יוסופוב. אבקש לציין כי בשל טעות שמקורה בתום לב לא עודכן אמצעי תשלום על שמו של מר יוסופוב ועל כן חויב אמצעי התשלום על שמה של גב' ביילין ז"ל.

לאור האמור ביום 27.6.2013 יבוצע ביטול עסקה מיום 5.4.2013 ועד ליום 31.5.2013, בתוספת לריבית, הצמדה ודמי טיפול כחוק, זאת בגין חיוב שגוי בתום לב, לאמצעי התשלום שהיה מעודכן במנוי, להלן כרטיס אשראי מסוג לאומי כארד שמספרו מסתיים בספרות 8826. אבקש לציין כי עבור התקופה שמיום 5.3.2013 ועד ליום 5.4.2013 לא היה כל חיוב במנוי כלל.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה