פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס ועיקולים בגין אי החזרת ציוד עקב מעבר לחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במרץ 2012, עקב מעבר לחו"ל פנינו לחברת יס לקבוע מועד לאיסוף הציוד. מכיוון שנציגי יס לא יכלו לבוא במועד לפני שעזבנו את הארץ, נקבע איתם לבוא לאסוף את הציוד מכתובת אחרת וניתן להם מספר הטלפון של איש הקשר שממנו יאספו את הציוד. נציג יס לא הגיע בתאריך שנקבע לאסוף את הציוד. איש הקשר מטעמנו התקשר ליס וביקש מהם לקבוע תאריך אחר לאיסוף הציוד אך נציג השירות לא מצא את הפרטים שלנו במערכת ולא נתן כל פתרון אחר לבעיה. מאז, יס לא פנתה לאיש הקשר או שלחה לנו שום בקשה או הודעה לאיסוף הציוד.
היום נודע לנו כי יש לנו תיק בהוצאה לפועל לפני עיקול וחוב של 5,448 ש"ח עקב אי החזרת הציוד. בשיחה עם משרד עורכי הדין שמייצג את יס נאמר לנו כי נשלח לנו מכתב רשום. חשוב לציין כי יש לנו דואר עוקב (לאותה כתובת אליה ביקשנו מנציגי יס לאסוף את הממירים) וכן ביררנו עם השוכרים שגרים בדירה שלנו (הכתובת שיש ליס במערכת) ושום מכתב לא התקבל.
אנחנו מתכוונים להחזיר את הציוד (וזה היה רצוננו מהיום הראשון שפנינו ליס) אך איננו מבינים מדוע אנחנו צריכים להיות מחוייבים בתשלום הוצאות עו"ד ובימ"ש שאנחנו העברנו את כל המידע הנדרש לנציגי יס בכדי לאסוף את הציוד ולא נעשה מצידם שום ניסיון אמיתי וכנה לאסוף את הציוד בהתאם למידע שמסרנו. בנוסף, במידה והיינו מקבלים איזשהי פניה מיס להחזרת הציוד היינו מחזירים אותו במיידית, שכן הוא אינו בשימוש.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
הלקוח פנה לחברתנו באמצעות הרשת החברתית ב- 1872013 ופניתו הועברה למחלקת הגביה לטיפול. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה