פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון חיוב במירמה. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול התקשרתי לחברת יס במטרה להזמין ערוץ טלויזיה ליום אחד לשם צפייה במשחק כדורגל, הנציגה הסבירה לי שהתשלום הוא על יום אחד אך יש לבטל לפני השעה 12 בלילה כדי לא לשלם על יומיים.
בשעה 23:20 לערך התקשרתי לחברת יס במטרה לנתק את הערוץ, היה מענה טלפוני שאמר שהם מתקנים משהו ואין שירות מלא ( אבל מענה טלפוני קיים לחלק מהשירות ) חיכיתי על הקו ובסביבות השעה 23:40 נותקה השיחה אחרי מענה קולי שאמר " כרגע לא ניתן לתת שירות.
ניסיתי להתקשר שוב ולאחר המתנה של למעלה מחצי שעה ענה לי נציג שאמר לי להתקשר מחר ושהוא רושם במחשב שאני לא מחויב על השירות.

בבוקר שהתקשרתי ענתה לי נציגה וברגע שאמרתי שאני מבקש לבטל את הערוץ היא אמרה לי שאני מחויב על יומיים ולא יום אחד בגלל שהתקשרתי היום.

אמרתי לה את השתלשלות הדברים ושהנציג אמר שרשם במחשב והיא אמרה לי שרשמו במחשב משהו אבל זה לא קשור ואין דבר כזה לא לשלם על היומיים. ועוד הוסיפה " בקיצור התקשרת ב10 דקות ל12 או 5 דקות ל12.

הסברתי לה שוב ואז היא אמרה שתברר עם מנהל, חזרה אליי אחרי מספר דקות ו"פתאום" נזכרה שהייתה אתמול עבודה בגינה לא ענו לטלפונים ולכן תזכה על היום הנוסף.

בסך הכולל הייתי בטלפונים כשעה המתנה ובסוף עוד ניסו להוצי אותי שקרן??!! חוצפה.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך
אבקש לציין כי yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
על כן, אבקש להביע התנצלותי על הרגשתו של נר דוידסקו מהשרות שניתן , כפי שעולה מפנייתו .

הריני לציין כי יבוצע זיכוי בגין יום אחד צפייה בערוץ ספורט שהוזמן

בברכה yes.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה