פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שלא מטופלת כראוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה מספר ימים שישנה תקלה בממיר וכתוצאה מכך לא ניתן לצפות בטלויזיה... שיחות חוזרות ונשנות עם השירות הטכני שמדריכים אותי מה לעשות ואיך לתקן כאילו שאני עובד אצלם ועדיין הבעייה חוזרת..
היום בצהריים הגיע טכנאי וטיפל בבעיה, לצערי שוב התקלה חזרה.. הייתכן שאעבטר יום נוסף ללא טלויזיה ???!?! עם ילדים קטנים בחופש!!!
עברתי מהוט בגלל תקלות שחזרו כל הזמן! ובעיקר בגלל השירות הגרוע שלהם! !!
מקווה לקבל שירות הולם ושהטלויזיה תחזור.
תקלה טכנית וחוסר טיפול בבעיה סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ביום 8.8.2013 שוחחה נציגת פניות ציבור עם מר רבי , תקלה טופלה לשביעות רצונו.

בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה