|
|
|
|
|
|
תקלה שלא מטופלת כראוי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מזה מספר ימים שישנה תקלה בממיר וכתוצאה מכך לא ניתן לצפות בטלויזיה... שיחות חוזרות ונשנות עם השירות הטכני שמדריכים אותי מה לעשות ואיך לתקן כאילו שאני עובד אצלם ועדיין הבעייה חוזרת..
היום בצהריים הגיע טכנאי וטיפל בבעיה, לצערי שוב התקלה חזרה.. הייתכן שאעבטר יום נוסף ללא טלויזיה ???!?! עם ילדים קטנים בחופש!!!
עברתי מהוט בגלל תקלות שחזרו כל הזמן! ובעיקר בגלל השירות הגרוע שלהם! !!
מקווה לקבל שירות הולם ושהטלויזיה תחזור.
|
תקלה טכנית וחוסר טיפול בבעיה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
ביום 8.8.2013 שוחחה נציגת פניות ציבור עם מר רבי , תקלה טופלה לשביעות רצונו.
בברכה,
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|