פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק בציוד לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 25.07.13 בשעות הערב, החלה תקלה בטלוויזיה הראשית שנמצאת בסלון, בטלוויזיה לא נראה דבר פרט למסך כחול, התקשרתי אל התמיכה של "יס" לצורך דיווח התקלה ונקבע לי טכנאי ליום לאחר מכן (26.07.13), הטכנאי שהגיע לבדוק את התקלה אמר שהתקלה לא נובעת מהממיר אלה מהטלוויזיה עצמה, לפי דבריו אמר שהפורט HDMI אליו מחוברת הטלוויזיה (1 מתוך 3 פורטים HDMI שקיימים בטלוויזיה) נשרף ולכן אין צורך להחליף ממיר אלה שינוי מפורט HDMI1 אל פורט HDMI2, לאחר שעשה זאת הטלוויזיה חזרה לעבוד. התקשרתי אל השירות לקוחות של FUGICOM וספרתי להם את מה שקרה, מכוון שהטלוויזיה נרכשה לפני שנתיים בלבד, ולבדוק כיצד ניתן לסדר זאת, הנציגה העלתה טכנאי שירות של FUGICOM על הקו ולאחר ששמע גם הוא את הבעיה אמר שבדרך כלל פורט HDMI נשרף כאשר הוא מקבל מתח חזק מידי מהממירים של "יס" או "הוט", ועלות תיקון של דבר כזה היא 600 שקלים לא כולל ביקור טכנאי, בנוסף אמר שכדאי להגיד לטכנאי של יס שמגיע לבדוק מתחים מהממיר כי אם הבעיה היא באמת מתח מהממיר תוך מספר ימים ישרף פורט נוסף, ואכן זה מה שקרה, כעבור מספר ימים שוב נוצרה בדיוק אותה הבעיה, מסך כחול כפי שהיה בהתחלה, שוב התקשרתי אל התמיכה של "יס" ואמרתי להם שחזרה לי שוב פעם אותה התקלה וגם סיפרתי להם את מה שנאמר לי מFUGICOM וקבעו לי טכנאי ל 31.07.13 , בנוסף אמרו לי שהטכנאי יגיע עם ציוד מתאים כדי שיוכל לבדוק את המתחים במכשיר, במידה והטכנאי יאמת את התקלה "יס" יהיו אחראים על תיקון הנזק שנגרם. כאשר הגיע הטכנאי הבין שהתקלה היא אותה הבעיה ואמר שהפורט HDMI השני נשרף ורצה להחליף אל הפורט השלישי, אמרתי לו שאני מעוניין שהוא יבצע בדיקת מתחים כפי שהובטח לי גם כדי שיבין שהתקלה נובעת מהציוד שלהם וידאגו לתיקון הטלוויזיה וגם כדי שהממיר לא ישרוף את הפורט HDMI האחרון שנשאר לי, הטכנאי לא הבין על מה מדובר ואמר שטכנאים כלל לא מסתובבים עם ציוד שכזה, טען שהדבר היחידי שהוא יכול לעשות זה להחליף לממיר אחר. מחשש שאשאר עם טלוויזיה שבה כל שלושת הפורטים תקולים הסכמתי לדבר, בעודו הטכנאי מחליף את הממיר התקשרתי שוב אל שירות הלקוחות של "יס" וספרתי להם שהטכנאי שנמצא אצלי כלל לא יודע על איזה ציוד לבדיקת מתחים דיברו בתמיכה. הנציגה איתה דברתי אמרה שתעביר את הפניה שלי ל"תלונות הציבור" לצורך בדיקת "נזק בציוד הלקוח". מאז החלפת הממיר חלף כבר כשבוע והתקלה לא חזרה, מה שחיזק ששני הפורטים HDMI נשרפו כתוצאה ממיר תקול של "יס". לאחר מספר ימים אני מקבל שיחת טלפון מ"תלונות הציבור" של "יס" שבה שנאמר לי שאני צריך להביא אישור מFUGICOM על כך שהפורטים בטלוויזיה נשרפו כתוצאה מממיר תקול. שוב התקשרתי לFUGICOM ושם נאמר לי שאין להם אפשרות לראות דרך הפורטים של הטלוויזיה ממה הם נשרפו, הדרך היחידה מבחינתם זה לקבוע טכנאי שלהם שיגיע אליי, בעלות 250 שקלים ביקור טכנאי, והוא עצמו יבדוק את המתחים מהממיר של "יס" ויבדוק אם זה הגורם לשריפת הפורטים בטלוויזיה, לאחר שאמרתי לתמיכה של FUGICOM שהממיר שעשה את הבעיה הוחלף וכבר לא נמצא אצלי אמרו לי שאין באפשרותם לעשות דבר והפנו אותי שוב ל"יס" כדי שיקחו אחריות על הציוד שלהם. התקשרתי שוב ל"יס" בכדי לספר את שנאמר ואמרו לי שוב לפנות בפקס אל "תלונות הציבור" כי רק הם מטפלים בנושאים הללו.
"יס" מסרבים לקחת אחריות על הנזק שגרמו וממשיכים "להריץ" אותי ממקום למקום למרות שיודעים כי אין לי דרך להוכיח מכוון שהממיר שיצר את הבעיה נמצא ברשותם.
אבקש את עזרתכם כדי שאקבל את המגיע לי
כספי סוג הנזק :
תיקון הטלוויזיה בעקבות ממיר תקול שלהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

מר עדני פנה לחברתנו בפנייה זהה .

בהתאם לבדיקה מול מנהל אזור טכני הוסבר למר עדני כי עליו לשלוח אישור מעבדה כי הממיר שלנו שרף את אחד הכניסות לטלויזיה .

לצערי אין ביכולתנו לקחת אחריות ללא אישור מעבדה .

בברכה
yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה