|
|
|
|
|
|
תקלה בממיר וחוסר אדיבות ומענה ללקוח. |
נושא התלונה: |
יום שני 05 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני יומיים הייתה תקלה ארצית בממיר מקס, התקשרתי הסבירו לי באדיבות רבה שהתקלה תטופל בשעות הקרובות. עד לפני כמה דקות לא היה באפשרותי לצפות בטלוויזיה. כששאלתי אם אוכל לקבל פיצוי על כך שיומיים שלמים אני וילדיי לא יכולנו לצפות בטלוויזיה, הנציג הגיב בחוסר עניין שגבל בחוצפה.
הוא אמר שבפעם הבאה אתקשר מיד כשיש לי תקלה. להזכירכם, שילשום באמת התקשרתי ומיד...
אבל אז נאמר לי שיש תקלה ארצית! ואני חיכיתי בסבלנות. דבר אולי לא רגיל בנוף הארץ ישראלי.
אני מאוד מבקשת מענה הולם לכך שאני וילדיי לא יכולנו במשך יומיים לצפות בשידורים ובהקלטות וכן, פיצוי לעוגמת הנפש.
בתודה רונית.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד. צר לי ללמוד על אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בממיר ה- yes max .
אשמח להעניק לגב' יונג זיכוי בגין יומיים צפייה .
בברכה
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|