פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת התשלום והארכת ההתקשרות ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרנו אתכם בתאריך 20.12.2011 לתקפה של שנתיים,בתשלום חודשי של 229 שח. בחשבון מחודש 5.2013 גביתם 242.97 שח בחודש 7.2013 גביתם 265.38 שח. והארכתם את ההתקשרות עד 2015 בלי הסכמתנו או אפילו ידיעתנו. על סמך מה ,עשיתם כך ולמה?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תודה על פנייתך ל- yes.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי בתאריך 20.12.2011 הוסיף מר קבלירו למנוי את חבילת הגברים וחבילת הספורט בהטבה ללא עלות למשך 18 חודשים לאחר מכן בעלות של 10.18 ₪.
אציין כי בתום השנה וחצי החל חיוב בגין החבילות ועל כן החיוב החודשי עלה.
בתאריך 14.08.2013 שוחח מר קבלירו עם נציגנו והחבילות הוסרו לבקשתו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם.
תגובה:
ראו תגובתינו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה