פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר לייס והתקנה חלקית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
להלן מספר עובדות:
1. ניתקו אותי מהטלפון הקווי ולא חיברתם אותי לטלפון הקווי החדש של נטויזן שהוזמן דרך החבילה.
2. הטכנאים הלכו הביתה לפני סיום ההתקנה באומרם כי יגיע מישהו אחר להחליפם, אך אף אחד לא הגיע ושני ממירים לא תפקדו כלל,
3. כרגע בעזרת המוקד תקלות פתרנו לבד את נושא התקלות של שני הממירים. כאשר הכבילה לא היתה מחוברת נכון. והממירים היו תקועים.
4. כרגע קיימים שני ממירים שהנוריות בו הם אדומות וישנם תקלות רבות בצפייה גם ב VOD וגם הכבלים. במקומות הכי משמעותיים בבית, מטבח וסלון.
5. לא הוסבר שימוש בציוד ולא הושאר חומר כתוב על המערכות ויכיולות המערכת.
6. הטכנאים איחרו בשעה.מעבר לחלון הזמן שתואם איתי של שעתיים.
7. חלק מהחבילה שהזמנתי לא היתה מותקנת ונאלצתי להתקשר בעצמי לשרות כדי לתקן זאת.
8. כל זאת קרה בעצם ביום של ההתקנה אשר לצערי טרם נסתיימה באופן מסודר וכשפניתי לאיש המכירות שליווה את המכירה עם הנתונים הנ"ל הוא אמר לי לפנות לשרות. מדוע לפנות לשרות כאשר התקנה מלאה ראשונית טרם בוצעה באופן רציני.

בברכה

עוגמת נפש סוג הנזק :
סיום ההתקנה , הדרכת שימוש בציוד, ופיצוי על עוגמת הנפש. (שלושה ימים ללא טלפון קוי, איחור של שעה מעבר לחלון הזמן שנקבע איתי, ותיקון התקלות בשני הממירים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה