חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' יעל דניאלי בנוגע למנוי על שמו של מר יצחק דוגין.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' דניאלי במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.
בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' דניאלי.
לפיכך תואם שירות לביתה של גב' דניאלי, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר דוגין עולה כי תואם מול מר דוגין איסוף ציוד מכתובת המנוי ליום 1.9.2013 בין השעות 900 - 1100. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 9.8.2013.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו על ידי מר דוגין יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|