פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות מעבר דירה נושא התלונה:
וייסמן ישראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הודעתי לYES על רצוני להקפיא את המנויי עד להחלטה חדשה בעקבות מעבר דירה,משום מה הם "הפשירו" ללא ידיעתי והסכמתי וממשיכים לחייב עד עתה למרות שאנני מחובר ומה שגם בדירה שעזבתי יש HOT
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך בעניינו של מר ישראל וייסמן בעניין חיוב חשבון מנויו בגין דמי צפייה בעת שביקש לבצע הקפאה. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לרשומות חברתנו, ביום 12.01.06התקבלה במוקד שרות הלקוחות בקשתו של מר וייסמן לבצע הקפאת שירותי הצפייה עקב העתקת מקום מגוריו. במועד זה תואם למולו מר וייסמן כי ההקפאה תחל ביום האמור ותסתיים ביום 16.01.06 מועד התקנת ציוד חברתנו במקום מגוריו החדש.



ביום 15.01.06 שוחחה נציגתנו עם מר וייסמן בנושא הגעת נציגנו כפי שנקבע לצורך ביצוע ההתקנה. במועד זה הוצע למר וייסמן מבצע חדש והוסכם כי יחזור לעדכננו בנושא. עקב טעות שנעשתה בתום לב הוחזרו שירותי הצפייה לפעילותם במועד זה, וזאת על אף שטרם הותקן הציוד בביתו.



בהתאם לרשומות המערכת פנה מר וייסמן לשירות הלקוחות בדבר חיוב חשבון מנויו ביום 23.03.06, וכן בנושא סיום התקשרותו עם חברת yes. במועד זה הובעה התנצלותנו הכנה על שארע וכן עודכן מר וייסמן כי חשבון מנויו יזוכה בגין חיובים אלו.



בהתאם לאמור עודכן בחשבון מנויו של מר וייסמן בגין החיובים בהם חויב בגין חודשים פברואר 06' - אפריל 06', סך 565.76 ₪. בנוסף תואם למולו מועד לאיסוף ציוד חברתנו ליום 26.04.06.



בנוסף אבקש לעדכנך כי בנושא תהליך גמר חשבון בחברתנו, לפיו לאחר החזרת ציוד הקצה לרשות החברה בעת ניתוק המנוי, מבוצע הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר. בסיום תהליך זה מבוצע חיוב או לחילופין החזר כספי לאמצעי התשלום המעודכן ברשומות החברה.



ולסיכום אבקש להודות למר וייסמן על התקופה בה נהנה משירותי חברתנו. אנו מקווים כי בעתיד ישוב להימנות על שירותי החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה