פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות וחוסר אמינות נושא התלונה:
ירון חגי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10:04 ביררתי לגבי מעבר מהכבלים ליס נאמר לי שאני יקבל את יס מקס לחודשיים חינם ואינטרנט חינם לשנה לאחר שמסרתי פרטים נאמר לי מפי ליז המוקדנית שיש לי אניטרנט לכן אני לא יכול לקבל חינם והם יעשו לי קו לאינטרנט ואני ישלם 25 שקל בחודש אמרתי בסדר והיא קבעה לי טור להתקנה למחרת בין 08:00ל 10:00 חיכיתי והם התקשרו ב-09:30 שיגיעו עד 11:30 הם לא הגיעו התקשרתי ואמרו לי שהם כבר מגיעים לבסוף הגיעו ב12:30 אחרי שהם התקינו שאלתי מה לגבי יס מקס הם אמרו שזה משהו אחר התקשרתי ליס שוב והם אמרו שהם היתקשרו אלי חיכיתי יומיים חזרתי אליהם והם אמרו לי שאחרי חודשיים אם אני מחזיר להם את המכשיר אני משלם 99 ש"ח שאלתי למה הם אמרו לי בגלל שמגיע טכנאי שאלתי מה לגבי האינטרנט הם אמרו לי שרשום שמגיעה לי חינם והם לו מבינים אז יחזרו אלי חיכיתי עוד יום ולבסוף עודתי על ניתוק אבל אמרו לי שאני לא יכול שהם יתקשרו אלי תוך 48 שעות ואני שואל למה אני צריך לחכות 48 שעות וחיבור לוקח 12 שעות ועוד דבר אני עדיין מחובר לכבלים בגלל שיס אמרה שהם עושים הכול
ונזק כספי סוג הנזק :
ניתוק או אינטרנט ויס מקס חייייינם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך בעניינו של מר ירון חגי בעניין תנאי מבצע ההכרות שהוענק לו עם הצטרפותו. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חברתנו משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם למידע שבידי הצטרף מר חגי לשירותי החברה ביום 11.04.06 למבצע הכרות ייחודי ואטרקטיבי ללקוחות חדשים: מבצע JW7*, וזאת באמצעות נציגת המכירה מטעם חברתנו.



מבצע זה אשר הוענק למר חגי הינו ייעודי ללקוחות חדשים בטכנולוגיית ADSL, והוענק לו לתקופה בת שנים עשר (12) חודשים ממועד הצטרפותו אליו. במסגרת מבצע זה נהנה מרכישת חבילת הבסיס במחירה כפי שיקבע במחירון החברה מעת לעת, מסלול Choice לבחירה ו- 2 חבילות שפות זרות לבחירתו, תמורת תשלום חודשי מופחת בסך 209 ₪ בלבד. בנוסף, מבצע זה מזכה הלקוחות הנימנים עליו מגלישה באינטרנט המהיר בתשתית ADSL באמצעות בזק, במהירות הורדה של עד750KB, ללא תשלום נוסף. .(*בכפוף לתנאי המבצע).



לאחר שהובהר על ידי מר חגי כי קו הבזק שברשותו הנו קיים בטכנולוגיה, הובא לידיעתו כי באפשרותו להזמין מחברת "בזק" קו טלפון חדש (נוסף) אשר ניתן לבצע בו אחזקה במסגרת מבצע "קו-קל", וזאת תמורת עלות חודשית בסך 25 ₪ (חיוב אשר נגבה באמצעות חברת "בזק" ובכפוף לתנאי ההצטרפות למבצע זה).



בנושא הענקת מכשיר yesmax ללא תשלום, אציין, כי בהתאם לרשומות החברה הוצע למר חגי ע"י נציגתנו מבצע ייחודי לרכישת מכשיר yesmax לתקופת התנסות של חודשיים ללא כל התחייבות. במסגרת מבצע זה מתבצעת מכירה דחויה,של מכשיר ה- yesmax,כאשר התשלום בפועל מתבצע (בהתאם למחירון החברה) רק לאחר 60 יום ממועד התקנתו בבית הלקוח, וללא תשלום דמי שימוש חודשיים בתקופת הניסוי. במהלך 60 היום האמורים ניתנת ללקוח האפשרות לבטל הרכישה, כאשר במידה ומבטל הרכישה נדרש לתשלום 99 ₪ בגין ביקור הטכנאי לצורך איסוף המכשיר.(*בכפוף לתנאי המבצע).



על פי תיעוד ברשומות מנוייו של מר חגי, המידע שניתן כלל את המידע כפי שהוצג בפירוט לעיל, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע או/ו תנאי רכישת מכשיר ה- yesmax, נבקש לנצל הזדמנות זו ולהביע התנצלותנו הכנה.



במסגרת תהליך הצטרפותו של מר חגי לחברתנו הובא לידיעתו כי חברתנו תשלח טופס בקשת ניתוק לחברת הכבלים. מבדיקתי עולה כי עקב טעות אנוש שנעשתה בתום לב לא נשלח טופס בקשה לניתוק משירותי חברת הכבלים, כמפורט לעיל. לפיכך, והיות וחברתנו שגתה במקרה האמור, תישא חברתנו באחריות מלאה בגין חיובים שחויב על ידם החל מיום חיבורו לחברתנו, כאמור יום 11.04.06 ועד ליום ניתוקו מהכבלים וזאת כנגד הצגת חשבוניות של חברת הכבלים המעידים על חיובים אלו.



בהתאם לרשומות החברה המידע האמור הובא לידיעתו של מר חגי ביום 20.04.06. עוד אציין כי פניותיו אלו טופלו ולשביעות רצונו, לאור פניותיו עודכן ברשומות מנויו מבצע חדש וכן בוצעה רכישה של מכשיר ה- yesmaxבהתאם לאמור לעיל, יחד עם זאת לפנים משורת הדין החליטה חברתנו שלא לגבות עלות הגעת הטכנאי במידה וייבחר לבטל רכישתו בטווח הזמן האמור.



בהמשך להתנצלות חוזרת וכנה, אנו מקווים כי מר חגי נהנה משירותי החברה ומבטיחים כי נעשה כל מאמץ להעניק לו ולשאר לקוחות החברה שירות ומוצר איכותיים וללא דופי. בנוסף, אנו מאחלים למר חגי ובני משפחתו המשך צפייה מהנה בשידורינו, אנו בטוחים כי יפיקו ממכשיר ה- yesmax את מירב ההנאה הטמונה בו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה