|
|
|
|
|
|
חברת יס שקרנים |
נושא התלונה: |
לוין יניב |
שם/כינוי: |
יום שני 02 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 30,8בצהריים דיברתי עם טכנאי של יס הסברתי לו על תקלה שיש לי בממיר אז הוא אמר לי שיש לי בעיה בכרטיס החכם בגלל העדכון אז הזמנתי טכנאי הביתה הוא בא ביום שני 2.9 אבא שלי היה בבית והוא לא מבין כל כך עברית אז שאלתי את אבא שלי אם הטכנאי החליף משהו הוא אמר לי אני בא הביתה הדלקתי טלוויזיה ושום דבר לא תוקן שום ממיר או כרטיס לא הוחלף
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
לאור פנייתו של מר לוין שוחחתי עמו טלפונית ותואם הגעת טכנאי בכיר ליום 20.9.2013 .
בברכה
חברת yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|