פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות וניסיון לחיוב נוסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי אל יס לפני יומיים לאחר שהגיעו לביתי מספר אנשי מכירות מהחברה. לבסוף השתכנעתי לאחר שהוסבר לי על הפער הטכנולוגי בין החברה לחברת הוט. הובטח לי כי הממיר החדש כולל כמובן vod וגם סטרימר משוכלל. לאחר שבועיים הגיע טכנאי לביתי ששירותו היה מחפיר בלשון המעטה. הוא כל כך מיהר ובטיפשותי הסכמתי לחתום לו מבלי שבדקתי שכל מה שהובטח לי עובד. הפלא ופלא, הvod, הסטרימר וגם המולטי רום לא הותקנו. התקשרתי לשירות לקוחות ושם קיבלתי תשובה של "לא ביקשת להתקין את הvod". מעבר לפרט שהvod ושאר הדברים הובטחו לי ספציפית, לדעת כל אדם הגיוני זה אמור להיות ברור להתקין את זה. הקטנת הראש הראש הזאת (שכן גם לא דרשתי ספציפית שלטים, כבלים לחשמל וגם חיבור לטלויזיה) לא מצופה מחברה כמו יס.
כאן לצערי הגיע החלק הגרוע ביותר. התקשרתי לשירות לקוחות ושם נמסר לי כי צריך לחבר קופסה מיוחדת לכל ממיר ושהשירות כרוך בתשלום. שוד והפרת הבטחות לאור היום, שכן מדוע לא הוסבר לי הדבר טרם הצטרפותי לחברה?
אכזבה נוספת מהחברה נגרמה לי מאיש המכירות המסור שבהבטיח לעזור אישית בכל בעיה ונעלם ברגע שחיברו לי את הממירים.
אסיים בזה שלמזלי כל ההבטחות רשומות לי על דף שחור על גבי לבן ואני שוקל בחיוב תביעה כנגד החברה על הפרת חוזה ועוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה