פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מולטי רום נושא התלונה:
גולדפריד אהובה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי השנה הוחלפו בביתנו 2 ממירים (מתוך 5) לממירי מולטי רום. ומאז ניהלנו מספר רב של שיחות עם נציגי שירות של החברה פעמיים הוזמנו טכנאים אשר תיקנו בעיה אחת . בעיה שלא תוקנה - הסרטים המוקלטים - בצפיה בממירים החדשים קופצים קדימה במספר דקות כל פעם ויש צורך להחזיר את ההקלטה לאחור. כמו כן הממיר בזמן צפיה מפסיק את השידור . בכל שיחתנו עם שרות לקוחות "התקלה תוקנה אצלהם" ןעכשיו הכל בסדר או תכנסו להגדרות והכל יסודר. כמובן שהכל לא סודר. סוף כל סוף לאחר ביזבוז זמן לטלפונים (שלנו ) אחת הנציגות הסבירה שכך זה יהיה עד לעדכון התכנה. אני מאד רוצה להבין איך חברה שמכבדת את עצמה משווקת וממשיכה לשווק מוצר שמראש היא יודעת שאינו תקין. על החלפת הממירים כמובן ששילמנו ממיטב כספנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תודה על פנייתך ל- yes.

בהמשך לפנייה של גב' גולדפריד בתאריך 29.09.2013 שוחחה נציגת פניות הציבור, הגב' ענבר, עם הגב' גולד פריד ופנייתה טופלה לשביעות רצונה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם

תגובה:
ראו תגובתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה