פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
yes מקס נושא התלונה:
אידן יונה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 חודשים שידרגתי את המקס שלי וכל זאת בגלל שהובטח לי שתוך חודש תהיה אפשרות להקליט 2 תוכניות בו זמנית
מאז ההבטחה ועד היום עברו 4 חודשים וכלום לא קרה
בכל התקשרות שלי לשרות לקוחות מבטיחים שבקרוב מאד תשודרג התוכנה
יש לי הרגשה שמורחים אותי בספורי סרק
עוגמת נפש סוג הנזק :
זכוי כספי על כל התקופה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך בעניינו של מר עידן יונה. בהתאם נשמח להשיבך. תגובה:
ראשית אציין כי חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד ומשקיעה משאבים רבים על מנת שאת ושאר לקוחות החברה ייהנו בצורה מקסימלית מחווית הצפייה בשידוריה בכלל וממכשיר ה yesMax בפרט. על כן פועלת עושה מאמצים רבים על מנת לשפר ולשכלל את רמת הטכנולוגיה והשירות המתחייב כלפי לקוחותינו.



חשוב לציין כי חברת yes ונציגי מחלקת ההנדסה והפיתוח, משקיעים את מלוא המאמצים להכנסת שיפורים טכנולוגיים שונים, על ידי הורדת גרסאות למכשיר בכל עת, וזאת על מנת לשדרג את איכויות מכשיר ה yesMax, אשר הינו מהמכשירים המתקדמים כיום בארץ.



בהתאם לבדיקתנו עולה כי אכן נבחנת האפשרות לבצע שיפור של תכונת ההקלטה במכשיר כך שיתאפשר ביצוע הקלטה של 2 תוכניות בו זמנית. במידה והתכונה האמורה תשודרג חברת yes תדאג ליידע לקוחותיה באמור באמצעים העומדים לרשותה.



אבקש להבהיר כי בשדרוג מכשיר ה yesMax משודרג ה yesMax מדיסק של 80 GB לדיסק של 160 MB המאפשר הקלטה של יותר מ - 80 שעות. עוד אציין כי הובהר ללקוחותינו כי תכונות המכשיר המשודרג זהה לקודמו בתכונותיו, למעט קיבולת ההקלטה הגבוהה המתאפשרת במכשיר המשודרג.



עוד אציין כי בנספח המעגן את נושא השדרוג החתום ע"י הלקוח ואשר נמצא בידי החברה, לא צוין מעולם כי חברתנו מתחייבת לביצוע השדרוג האמור.



אנו מאחלים למר יונה המשך צפייה מהנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה