פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קושי רב להתנתק מ יס נושא התלונה:
כנל חסוי שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏אפריל ‏2003 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי נהנה משירותם אך עת רציתי להתנתק בוצע הדבר בו במקום טלפונית ע"י .
בפועל ..... מגיעים בסוף להוצאה לפועל.
מה לעשות אני לא ישתחרר מהם בקלות לא ולא הם לא יתנו לי.....יוציאו לי את הנשמה ואת הדם ואת הדברים מהבית אבל לא יעזבוני לעד--- אלה אם אשלם כמה אלפים קודם כמובן... כדי שגם סוללת עוכרי הדין שלהם תשאר טעונה במזומנים לעד..
בקצרה, אם הייתה שיחה טלפונית לניתוק אז למה אתם ממשיכים לשלוח חשבוניות צפייה הבייתה גם לאחר שנותק הממיר???!!!
לרוב קורה שבאים לקחת את הממיר לאחר שבוע שבועים או במקרים אחרים גם יותר מחודשיים- האם זו סיבה מספקת לעשיקה?!!!
חידלו מכך למען השם!!!
לתשובתכם אודה.

מטעמים מובנים - אינני מפרסם את הפרטים שלי אך הבעיה שאנוכי מעלה הינה קולקטיבית ונמצאה גם אצל חבריי. הנני מסיר מעליי כל אחריות לדברים היות והם מייצגים מס אנשים וגם כי לא ניתן לשנות את תנאי המשתמש.

דרך אגב - למה אני חייב להסכים לכל התנאים - ללא ברירה ?
וכספי סוג הנזק :
מניעת היווצרות התופעה מראש! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
חברת yes פועלת בהתאם לתנאי הרשיון ובכפוף להסכם ההתקשרות של החברה מול לקוחותיה. תגובה:
חשוב לציין כי בהתאם לנהלי החברה לקוח המבקש בטלפון לסיים התקשרותו עימנו מורדים מוצרי הצפייה לבקשתו מיום הבקשה, כמו כן במועד זה, נציג החברה מתאם איסוף ציוד הקצה מביתו. רק לאחר איסוף ציוד של חברתנו הקצה מביתו מסיים הלקוח התקשרותו עימנו, ומבוצע הליך גמר חשבון במנויו.



חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , על כן

כיוון שהלקוח אינו מציין בתלונתו את פרטיו האישיים , אין באפשרותנו לבדוק טענותיו אבקש להביא לידיעתו כי נשמח לבדוק כל נושא שיועלה מצדו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה