פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי המכירות של יס משקרים בעזות מצח ללקוחות, הכל בשביל מכירה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר האחרון (2005) עברתי לגור עם שותפים, והחלטנו להתחבר ליס, לאחר שהשווינו עם הוט את התנאים הכדאיים ביותר. הוצעה לנו עסקה שכוללת התחייבות לשנה. היות ואנחנו שותפים, וידעתי שיש סיכוי שאני אעזוב את הדירה לאחר תקופה קצרה משנה, ולא הסכמתי בשום אופן להתחייבות של שנה. הבהרתי זאת לנציג המכירות (ולאדי). במקרה זה הייתי מתחברת להוט שלא דרשו ממני התחייבות, עבור עסקה דומה. לאחר נסיונות שכנוע מצידו, כשהבין שזה באמת עקרוני לי, הוא לבסוף הציע לי פתרון: הוא הבטיח לי שאם ארצה להתנתק לפני תום השנה, אוכל לבקש להקפיא את המנוי, ואז, בתום השנה להתנתק. הייתי ספקנית אם ה"קומבינה" הזאת אמיתית, שאלתי, "אתה בטוח, וכשאני ארצה להתנתק הם יסכימו להקפיא ?" הוא הבטיח לי שכך יהיה, ולכן התחברנו ליס.
החודש אני, ועוד שותף אכן עוזבים. אני לא מעוניינת "לקחת איתי" את החיבור כי בדירה החדשה כבר יש לי הוט, לשותפים הנכנסים במקומינו אין טלויזיה, ואין להם מה לעשות עם שרותי הלווין, ולכן התקשרתי ליס וביקשתי הקפאה. חזרתי בפני הנציג על מה שהבטיחו לי כשהתחברתי, והפלא ופלא: הוא אמר לי שקודם כל אי אפשר להקפיא ליותר משלושה חודשים, וגם אם כן, "הפז"ם" של האחריות לא דופק... כלומר - אשאר חייבת ליס את אותו מספר חודשים ולא אוכל להתנתק. הנציג הציע ברוב טובו שאשלם להם דמי התנתקות של 300 שקל, בטענה שקיבלתי פטור מהחיבור (האמת שדווקא כן שילמתי לטכנאי סכום של 49 שח). כשהתמרמרתי וסיפרתי לו את מה שהבטיחו לי בעת החיבור, הוא אמר לי - זה כתוב לך בחוזה? תוכיחי לי שזה מה שהנציג אמר לך. אז מה אני אמורה לעשות עכשיו? כנראה שהציבור חייב לקחת בחשבון שחברת יס כל כך לא אמינה, שעליו להקליט כל שיחה עם נציגי יס בעצמו!
זה מכעיס, מרתיח ומקומם, אני לא ניסיתי לתחמן את חברת יס, הנציג של יס הציע לי את הפתרון הזה, ועכשיו הם לא עומדים מאחורי ההבטחה של הנציג שלהם, ועוד אומרים לי תוכיחי. הם אלה שמסכמים ומתעדים כל שיחה עם הלקוח, אבל באמת מפליא, הנציג ולאדי לא טרח לציין בסיכום השיחה את הצעתו הנדיבה.
חיפוש קצר באיטנרנט העלה , שזאת לא פעם ראשונה, ושנציגי המכירות של יס נוהגים לשקר ללקוחות באופן שיטתי, הכל כדי למכור. מה אכפת לולאדי, את העמלה שלו הוא קיבל כבר מזמן, אולי הוא כבר בכלל לא עובד שם.
חברת יס הנכבדה, זה לא שרות הוגן ללקוחות . זאת האחריות שלכם לוודא שהנציגים שלכם לא עוברים על חוקי החברה. מחר יבוא נציג מכירות שיבטיח לשלם לי אם אני אתחבר ליס. מה אכפת לו ? כדאי שתקחו אחריות, ומהר, ותעשו בדק בית, כי הדברים האלה גורמים לכם לנזק תדמיתי בלתי הפיך.
יש לזה שם - הונאה, ואני לא מתכוונת לוותר. אם לא ינתקו אותי מייד, אני אלך עם זה עד הסוף,בתור בנאדם עם חוש צדק בסיסי, לעיתונות ולתקשורת ולמשפט אם צריך. מישהו חייב לתת את הדין סוף סוף לתאוות הבצע הבלתי נדלית של חברות שמרוויחות גם ככה הון עצום, על חשבונינו.
כספי סוג הנזק :
ניתוק בתום תקופת החיוב הנוכחית (26 במאי) ללא כל חי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
חברת yes פועלת באופן מתמיד על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. לכן, אנו מתנצלים על השתלשלות המקרה כפי שתואר ע"י הגב' יעל שחר. תגובה:

בהתאם למידע שבידי הצטרפה הגב' שחר לשירותינו ביום ה- 20.10.05 במסגרת מסלול במבצע הכרות, להלן מבצע JDT הכולל מסלול צפייה במחיר מוזל וזאת לאחר שאישרה את כל תנאי המבצע האמור המופעים בטופס נספח המבצע עליו הוחתמה.

לאחר שהובהר על ידי הלקוחה, כי לטענתה נציג המכירה הבטיח לה תנאי שאינו כלול בנספח המבצע (להלן – "המבצע"), אשר ניתן לה עם הצטרפותה לשידורי החברה, (אם אכן כך עשה), למותר לציין, כי זוהי פעולה שאין נציג המכירות רשאי ו/או מוסמך לעשותה, והחברה מתנערת מכל וכל מהתנהגות זו, שאינה ראויה לסטנדרטים שהציבה לעצמה לייצוג כלפי לקוחותיה.

עוד יודגש, כי נציגי החברה מתודרכים מפורשות ליידע ולהחתים את המצטרפים החדשים לשידורי החברה, על כל התנאים וההתחייבויות ההדדיות במסגרת ההתקשרות עמה. עם זאת, ברי כי אין ביכולתה של החברה ללוות ולפקח באופן שוטף על הנציגים פן יחרגו מהרשאתם.


חשוב לציין כי חברת yes מחויבת אך ורק לתנאים המופיעים מפורשות בתנאי התכנית ו/או בהסכם ההתקשרות, וכל הבטחה או שינוי אשר ניתנה בכתב יד או בעל פה ואינה מופיעה בתנאי התכנית ו/או ההסכם אין בה כדי לחייב את החברה. הדבר מצויין ע"ג נספח המבצע בסמוך לחתימת הלקוח.





בנושא ההתחייבות לחברתנו, חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים מסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הלקוחה, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



תנאי זה רשום בברור בנספח תנאי המבצע החתום ומאושר על ידי גב' שחר.



ברצוני להדגיש שהחזר עלות הטבת מבצע כולל גם עלויות התקנת ציוד הקצה בביתו של הלקוח, עלויות שאיננו גובים תשלום עבורן, מבצע ההכרות כולל הטבה במחיר מסלול הצפייה והטבה בעלות התקנת ציוד הקצה בבית הלקוח.



למרות האמור לעיל ולאור העולה מפנייתה של הגב' שחר הוחלט ע"י חברתנו על מנת להטיב עימה שלא לחייבה בגין החזר עלות ההטבה במסגרת המבצע האמור אשר ניתנה באם תסיים התקשרותה עימנו טרם תקופת התחיבותה.



אנו מודים על פנייתה של הגב' שחר נשמח אם תמשיך התקשרותה עימנו.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה