פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מוגזמים ולא בהתאם לסיכום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת יס מזה מספר שנים.
בדרך כלל אני מרוצה מאוד מחברת יס ומשירותיה, אבל בחודשים האחרונים מאז ביקשתי לבצע מעבר דירה המילה "מאוכזב" תתאר נכון את הרגשתי.
במהלך חודש ספטמבר 2005 ביקשתי לבצע מעבר דירה למושב טל שחר, בשיחות שקיימתי עם נציגי השירות שלכם ביקשתי גם להוסיף שירותי אינטרנט של 1.5 מגה, ונאמר לי שהחבילה המתאימה לי היא חבילת בסיס + חבילת הסרטים + 3 חבילות לבחירה + 2 ממירים + תשתית אינטרנט 1.5MB התחיבות לשנה, נשמע לי מתאים לצרכים שלי והסכמתי, ההתקנה בוצעה במהירות ביעילות והרבה רצון טוב וחיוכים. לאחר מספר חודשים התברר לי כי מתבצעים חיובים אחרים בכרטיס האשראי לדוגמא:
חודש ספטמבר 302.6 ש"ח
חודש אוקטובר 552.7 ש"ח
חודש נובמבר 256.3 ש"ח
חודש דצמבר 268.9 ש"ח
חודש ינואר 268.90 ש"ח
חודש פברואר 279.69 ש"ח
חודש מרץ 279.69 ש"ח
חודש אפריל 279.69 ש"ח

סכומים אחרים לגמרי ממה שסוכם מול נציגי השירות.
במהלך חודש מרץ כשהתברר לי שהסכומים המשולמים רחוקים מהסכומים אשר היו צריכים להיות בפועל התקשרתי למוקד יס ולאחר דין ודברים הגעתי למר יוסי פלג שלדבריו הוא אחראי על האזור בו אני גר לגבי בעיות מהסוג הזה.
מיותר לציין שמר יוסי פלג בלשון חלקה ומאומנת ניסה להסביר לי שיש לי בעיה, היות ולא התקשרתי לפני כמה חודשים "איך זה" אני מצטט "עד היום לא התקשרת להגיד לנו שהסכומים לא נכונים" כמו-כן ציין בפני שאין כל תיעוד לכך שאני נמצא בחבילה שציינתי אלא בחבילה של כל הערוצים פלוס אינטרנט.
הסברתי לכבודו שכרטיס האשראי שממנו מבוצעת העסקה מול יס שיך לאבי לכן לא ידעתי על החיובים המנופחים.
מר יוסי אמר שישנה מדיניות בחברה שבעצם מצדדת בתיעוד אנשי המוקד ולא בלקוח.
הסברתי לא אחת למר יוסי שאין אני מבין למה החיובים שונים וגבוהים ללא שום הגיון, מר יוסי אמר "אני רוצה לבדוק יסודי את החומר ואחזור אליך בהקדם האפשרי, מאז עברו להם חודש וחצי ומר יוסי נזכר שיש לו נייר לא סגור על השולחן שנושא את שמי והתקשר אלי ביום 20/05/2006 שוחחנו קצרות וביקשתי שיחזור למחרת, למחרת הסביר לי את מדיניות החברה ובמילים אחרות אמר לי לא תקבל זיכוי אין בסמכותי לתת לך זיכוי (למרות שבשיחות קודמות ציין בפני שלפנים משורת מדיניות החברה, יש החלטה כן לזכות אותי ואף עבר איתי על רשימת הערוצים שבהם הרצה להמשיך לצפות) "תפנה לדרגים הגבוהים יותר" הסביר.
לסיכום
אני לא בא לבקר את פעילות חברת יס או את מדיניותה.
ההפך הוא הנכון מזה זמן רב ממליץ אני למכרי להתחבר לחברת יס, תוכלו לבדוק בכרטיס שלי את "החבר מביא חבר".
1. אני דורש החזר כספי של כל הסכומים שחויבו מעבר ל219- ₪ לחודש. (למרות שמר יוסי ציין שכבר מעשה זיכוי של 399 ₪ לכרטיס אשראי – בבדיקה שערכתי עם חברת האשראי לטענתם לא היה זיכוי כזה.) כולל ריבית והצמדה לכל סכום וסכום.
2. פיצוי הולם.
3. פיתרון מהיר ויעיל לבעיה שהוצגה במכתב זה.

אני מאמין שחברת יס אחראית בלעדית לנכונות החיובים ואופן הגביה, לא יעלה על הדעת שמקרים כאלה יקרו בחברה כה גדולה בעלת כמות לקוחות גדולה.
בשיחות ובבדיקות שערכתי גם בעיתונות הכתובה ובאינטרנט גיליתי שישנם מספר גדול של מקרים כמו שלי, אפילו בהמלצות לבדוק את החיובים של חברת יס באופן סדיר "ותחת זכוכית מגדלת" ככתוב באחת מהתלונות.
מעולם לא נפגשתי עם טעויות חיוב שכאלה בשום חברה נותנת שירות אחרת המכבדת את עצמה.
אני מאמין שפיתרון הבעיה ימצא בקרוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של היתרות מעבר לחיוב שאמור להיות בהתאם ל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מצ"ב תגובתנו לפנייתו של מר יורם. תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 24.5.06, בהמשך לפנייתו של מר יורם אביטבול בנושא טענתו לחיוב מינוי במחיר חודשי גבוה מן המוסכם.

ברצוני לציין כי ביום ה-22.5.06 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר אביטבול.

פנייתו נבדקה בקפידה ותשובה נשלחה אליו בכתב באמצעות הדואר במועד תגובתי זו, פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.

בברכה חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה