פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת מצליח בחברת YES נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של חברת YES מאוקטובר 2005 מהיום הראשון סובל וממשיך לסבול ממגון בעיות החל מחוסר מקצועיות טכנית לטיפול בתקלות התקנה לקויה ים של זמן ביזבזתי עם שיחות "השירות" וטכנאים שהיו אצלי. לאחרונה אני מסתכל בחשבון וחיובים נוספים ומוזרים לאחר שיחה אמרו שזה טעות ויזכו אותי בחודש לאחר מכן ובקום לזכות כל נציג אומר "מילה שלי" "מבטיח" חיוב נוסף הפלא ופלא השיחות עימי והנציגים שדרשתי להחזיר את הכספים מידי נענו בשלילה כי הם לא יכולים זו התשובה הפלא ופלא זוכיתי סוף סוף.. אך באותו חשבונית חיוב נוסף קטנטן... וכל נציג יש לו תשובה משלו על הקטע הזה כי בעצם אין תשובה
חברת יס שולחת את ידה לכיס שלי ללא אישור רק בגגל שיש ברשותם את כרטיס האשראי שלי .. לא האמתי שבשנות האלפיים אי אפשר למנוע מחברה גדולה שכזו לעשות את שיטת "מצליח" (שיטה שאומרת ניסינו תפסנו סבבה לא תפסנה נוציא ללקוח את המיץ ) השקעתי המון שעות בשיחות ועצבים על מנת לפתור את הבעיה הזו ושופ דבר החברה אינה מעונינת לכתוב על מנת שלא יהיה הוכחה שהם נתפסים בשקר . הדיכוי שהם מבצעים ללא יכולת שלי למנוע זאת הם הפרו חוזה ע"י שינוי החיוב ללא אישור ממני או עליית מחירים
עוגמת נפש סוג הנזק :
דרשתי פיצוי כספי על סך של 300 ש"ח עבור עשרות שעות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
הפנייתו של מר יניב מיום 24.5.2006. תגובה:
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי מר זלצברג הצטרף לשרותי חברת yes ביום 27.10.2005 בהתחייבות לשנה אחת.

עם היוודע כי ללקוח תקלות צפייה עקב בעיה בתשתית החברה בביתו בוצעו מספר נסיונות לתאום הגעת טכנאי לבית הלקוח על מנת לתקן תקלה זו ללא הצלחה. באחד המקרים הגיע טכנאי שירות לביתו ומר זלצברג סרב לקבלו.

כמו כן ביום 16.11.2005 בוצע זיכוי על סך 305.41 ש"ח בגין שרותי צפייה על תקופה בה דיווח מר זלצברג על תקלות צפייה.

נשמח לתאם למול מר זלצברג הגעת מנהל טכני אזורי לבדיקת תקלות צפייה, כפי שמדווח על ידו, וזאת בהתאם כמצויין בהסכם ההתקשרות החתום על ידי מר זלצברג.

כמו כן, לעניין חיובים שגויים אותם מעלה מר זלצברג בפנייתו, לאחר שפנה לנציגי החברה במוקד השירות ביום 6.4.2006, זוכה חשבון המנוי בגין חיוב שגוי על סך 24.86 ש"ח שבוצע עבור ממיר.

עם פנייתו של מר זלצברג תוקנו ברשומות המנוי נתונים שגויים וחשבון המנוי מחוייב באופן תקין.

לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום להענות לדרישתו של מר זלצברג, כפי שהועלתה על ידו בפנייתו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה