פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מכוערת טביעות מצד YES וחיוב ניתוק למרות הפרת הסכם וחבילה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מחובר לYES 5 שנים את הדיל האחרון הם נתנו לי אחרי שהעלו את המחיר ל300 שקל ורציתי להתנתק, קבלתי הבטחה מלאה ודיל נחמד אבל אחרי 3 חודשים התברר לי שהם שוב העלו את המחיר ב10 ש"ח במשך חודש דברתי עם הנציגים ואנשי מכירות הם לא הסכימו להחזיר את המחיר לדיל השהובטח אז החלטתי להתנתק כמובן שהם חייבו אותי 500 ש"ח התנתקות ועוד חודש נוסף סתם כך .
אחרי זה קבלתי מכתב מהעורך דין שלהם שאני חייב 150 ש"ח על הזמנת סרטים שאותם כמובן קבלתי בחינם כל תקופת המנוי שלי + 130 ש"ח דמי גביה החלטתי לא לשלם את הסכום והתחלתי להתכתב עם העורך דין שלהם בסופו של דבר לא שלמתי את הסרטים כי הוא הבין שההתכתבויות עולות לו יותר מהסכום.

אני כבר לא אתחבר לYES עוד הפעם מקווה שהוט יתנו שירות טוב.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו. מבדיקה שנערכה, להלן התייחסותנו.

חשוב לי ליידע אותך, כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.
תגובה:
בהתאם למידע שבידי הצטרף מר עופר כהן לחברתנו ביום ה- 18.6.04, במסגרת התקשרותו הוענק לו מבצע המשך ללקוחות ותיקים להלן מבצע *Z67. במסגרת המבצע האמור, הנו זכאי לצפות במסלול צפייה חדש וייחודי הכולל את חבילת הבסיס במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה הרשמי, 3 חבילות לבחירה ו- 2 חבילות סיגמנטליות, תמורת תשלום חודשי מופחת בסך 185 ₪.

המבצע האמור הוענק למר כהן לתקופה בת שנים עשר חודשים, וזאת כנגד התחייבותו להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה זו. ( בכפוף לתנאי נספח המבצע).אישורו של בעל המנוי או מי מטעמו לתנאי המבצע מתועדים ברשמות המערכת , עוד צויין בפניו במעמד השיחה הטלפונית אם נציגנו כי באם לא יעמוד בהתחייבותו להשאר מנוי לתקופת המבצע יחוייב בדמי עלות ההטבה שהטוענקה לו בסך 399 ש"ח.

במהלך התקשרותו של מר אורן עודכון מחיר חבילת הבסיס לכלל לקוחותינו בכפוף להסכם ההתקשרות וכן בהתאם לנספח תנאי המבצע אולם ההנחה למחיר מסלול הצפייה נשאר.

לצערנו ביום 13.2.05 הודיע מר כהן על החלטתו לסיים ההתקשרות ולהצטרף לשירותי הכבלים . למרות זאת , לצערנו, לא אפשר הלקוח לחברת yes לספק בעבורו השירות בטווח הזמן המוסכם בנספח המבצע ואף ידעה אותו על התחייבותו זו. לפיכך, חברתנו בדעה כי נהגה כלפי מר כהן בהתאם בהתחייבותה אליו ובכפוף להסכם ההתקשרות והן לתנאי נספח המבצע.

בנוסף אבקש לעדכנך כי בנושא תהליך גמר חשבון בחברתנו, לפיו לאחר החזרת ציוד הקצה לרשות החברה בעת ניתוק המנוי, מבוצע הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר. בסיום תהליך זה מבוצע חיוב בגין הזמנות הסרטים שבוצעו וכן כל החיובים בגין דמי הצפייה טרם סיום התקשרותו עימנו או לחילופין החזר כספי לאמצעי התשלום המעודכן ברשומות החברה. מי שלא שולם החוב הכספי האמור על חיובי הזמנות הסרטים (עקב אמצעי תשלום שאינו תקין בבמערכת מנויו של הלקוח ובהפרה מוחלטת של הסכם ההתקשרות עמנו), עוברת גביית תשלום החוב לבא כוחנו וזאת לאחר מתן התראה בכתב כפי שנעשה במקרה של הלקוח.

בהתאם למידע שבידי שולם החוב האמור.


ולסיכום אבקש להודות למר כהן על התקופה בה נהנה משירותי חברתנו. אנו מקווים כי בעתיד ישוב להימנות על שירותי החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה