פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אני מודה על העברת פנייתו של מר אביעד מיום 24.5.2006. |
תגובה: |
חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותייה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד.
אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא פנייתך למול הגורמים הרלוונטיים לרבות המערך הטכני ומנהלו בחברתנו, וכן הועבר לטיפול מנהלי מוקד השירות על מנת להפיק את הלקחים הדרושים ממקרה זה.
אבקש ליידע אותך, כי yes נוקטת בכל דרך אפשרית לשם ייעול השירות לקהל לקוחותיה.
עם זאת, לצערנו, המצב הבטחוני מונע מאיתנו לעיתים לספק את השירות בזמינות המיידית ובמועדים הנוחים ביותר עבור לקוחותינו, ומחייב אותנו להערך בהתאם, בין היתר, תוך שימוש ברכבים ממוגנים.
חשוב להבין, כי מתן שירות נאות לקהל לקוחותינו עומד בסדר עדיפות גבוהה ב- yes, אך לעיתים סדר עדיפות זה משתנה כאשר על הפרק עומד נושא בטיחותו של הטכנאי וכן הנחיות גורמי הבטחון המשפיעים על עיתוי וזמן הגעת הטכנאי.
כדי להסדיר את פעילות החברה בתקופות אלו, ועל מנת שלא נמנע מלתת שירות באזורים מסוימים, נקבע נוהל עבודה שאושר על ידי משרד התקשורת.
ברצוני לציין שנכון למועד מכתבי זה הישוב קדר מופיע ברשומותינו כמסווג לאזור בטחוני.
מובן שאין המדובר במצב אופטימלי אולם, הוא הטוב ביותר בנסיבות הקיימות. עוד אציין, כי הועברה למשרד התקשורת תוכנית עבודה המתייחסת למקרים אלו (ובה פרוט האיזורים הבטחוניים בהתאם לעדכון כוחות הבטחון) ושעות ההגעה האפשריות. כמו כן, משרד התקשורת מעודד נהלים כאלה אצל כל חברות התקשרות כיום בארץ המספקות שירותים.
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי טכנאי שירות ביקר במועדון הנוער ביום 15.5.2006 וטיפל לתיקון התקלה .
במנוי המדובר נירשמה כמחווה שרותית וכפיצוי, החל מיום 18.5.2006 חבילת הספורט לחצי שנה חינם.
כמו כן, יש לציין כי המנוי במועדון הנוער בישוב קדר, הינו מנוי פרטי, ולפיכך כולל את מבצע הצפייה אשר נבחר על ידי משלם המנוי, בניגוד למנויים הכוללים את כל החבילות הקיימות בחברה לטובת חיילים צה"ל, אשר הינם מנויים המשולמים על ידי משרד הביטחון או האגודה למען החייל.
|
פתרון: |
|
|