פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי וחוצפני נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כאחראי על הבטחון בישוב אני אחראי גם למגורים של חיילים שמגיעים מדי שבוע לשמירות בישוב במגורים ישנם מנוי יס שמשולם ע"י הישוב ביום חמישי התקשרתי לשרות הלקוחות לאחר שדווח לי ע"י אחד החיילים שהחלק שמחבר את הכבל לשקע יצא ממקומו בשרות אמרו לי כי כבר דיברו איתם והם קבעו שהטכנאי יגיע ביום ראשון ויכול להיות שהם יוכלו להקדים את זה ויחזירו לי תשובה חיכיתי עד ליום שישי ואף אחד לא התקשר אז טילפנתי שוב וסיפרתי לנציגת השרות מה היה היא אמרה לי שהיא בודקת ולאחר מכן אמרה שהישוב שלנו מוגדר כאיזור בטחוני שמגיעים אליו רק בימי שני ורביעי לטיפול בתקלות אני מצידי אמרתי לה שבתור אחד שמסתובב הרבה בישוב אני רואה כמעט בכל יום טכנאים של יס ולא רק בימים אלו ואז היא ענתה שזה גם מה שכתוב בחוזה אמרתי לה כי אני אבדוק זאת ויכול מאוד להיות כי אנחנו נדרוש להתנתק מהשירות לשלושת המנויים של החיילים ואז היא אמרה בזלזול שהוט לא יחברו אותנו אז עניתי שאני גם לא צריך את הוט , באותו היום תיקנתי לבד את התקלה ע"י החלפת שקע שהיה בביתי .
אני לא מבין איך זה שאנחנו נמצאים "באיזור מסוכן כל כך" והמתקינים האמיצים של יס מגיעים כמעט כל יום ברכבים רגילים ללא ליווי ומיגון וכשצריך טכנאי אז רק בימי שני ורביעי מה זה ימים מיוחדים שבהם המחבלים לא עושים פיגועים
ולמה נציגות השרות מנצלות לרעה את העובדה שהוט לא יגיעו לחבר את הישוב
שאגב שמעתי ממספר חברים בישוב שתמיד נושא המונופול של יס עולה בשיחות עם שירות הלקוחות חבל אתם מעסיקים אנשים שאין להם מושג ביחסי אנוש והורסים את השם שלכם שוב ושוב ,
עוד שאלה למרות שאנחנו לא בסיס צבאי אולי אפשר לפתוח לחיילים היקרים ששומרים עלינו את כל הערוצים כמו בעיסקה הענקית שלכם עם אל"ח תודה מראש
אביעד יהוד
נ.ב המנוי בשם ישוב קדר מועדון נוער

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה על העברת פנייתו של מר אביעד מיום 24.5.2006. תגובה:
חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותייה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד.

אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא פנייתך למול הגורמים הרלוונטיים לרבות המערך הטכני ומנהלו בחברתנו, וכן הועבר לטיפול מנהלי מוקד השירות על מנת להפיק את הלקחים הדרושים ממקרה זה.



אבקש ליידע אותך, כי yes נוקטת בכל דרך אפשרית לשם ייעול השירות לקהל לקוחותיה.



עם זאת, לצערנו, המצב הבטחוני מונע מאיתנו לעיתים לספק את השירות בזמינות המיידית ובמועדים הנוחים ביותר עבור לקוחותינו, ומחייב אותנו להערך בהתאם, בין היתר, תוך שימוש ברכבים ממוגנים.



חשוב להבין, כי מתן שירות נאות לקהל לקוחותינו עומד בסדר עדיפות גבוהה ב- yes, אך לעיתים סדר עדיפות זה משתנה כאשר על הפרק עומד נושא בטיחותו של הטכנאי וכן הנחיות גורמי הבטחון המשפיעים על עיתוי וזמן הגעת הטכנאי.



כדי להסדיר את פעילות החברה בתקופות אלו, ועל מנת שלא נמנע מלתת שירות באזורים מסוימים, נקבע נוהל עבודה שאושר על ידי משרד התקשורת.



ברצוני לציין שנכון למועד מכתבי זה הישוב קדר מופיע ברשומותינו כמסווג לאזור בטחוני.



מובן שאין המדובר במצב אופטימלי אולם, הוא הטוב ביותר בנסיבות הקיימות. עוד אציין, כי הועברה למשרד התקשורת תוכנית עבודה המתייחסת למקרים אלו (ובה פרוט האיזורים הבטחוניים בהתאם לעדכון כוחות הבטחון) ושעות ההגעה האפשריות. כמו כן, משרד התקשורת מעודד נהלים כאלה אצל כל חברות התקשרות כיום בארץ המספקות שירותים.



מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי טכנאי שירות ביקר במועדון הנוער ביום 15.5.2006 וטיפל לתיקון התקלה .



במנוי המדובר נירשמה כמחווה שרותית וכפיצוי, החל מיום 18.5.2006 חבילת הספורט לחצי שנה חינם.



כמו כן, יש לציין כי המנוי במועדון הנוער בישוב קדר, הינו מנוי פרטי, ולפיכך כולל את מבצע הצפייה אשר נבחר על ידי משלם המנוי, בניגוד למנויים הכוללים את כל החבילות הקיימות בחברה לטובת חיילים צה"ל, אשר הינם מנויים המשולמים על ידי משרד הביטחון או האגודה למען החייל.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה