פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי התקשרתי וביקשתי להתנתק מיס לאחר כשנתיים שאני מנוי.
לאחר השיחה ומס' שיכנועים נמסר לי כי הם מצטערים שאני מעוניין להתנתק וייצרו איתי קשר תוך 48 שעות לאיסוף הציוד. לאחר שלושה ימים הושארה לי הודעה כי ניסו ליצור קשר ויצרו קשר שוב.
התקשרתי וביקשתי כי יגיעו לאסוף הציוד ובמקביל ינתקו את כל הערוצים החל ממועד השיחה שכן אין אני מעוניין לשלם עבור ימים אלו. בשיחה זו נאמר לי כי אינם יכולים ל"החשיך את הערוצים" כהגדרתם וזה רק בסמכות מנהל האזור שהוא גם אמור לתאם עמי קשר והוא ייצור עמי קשר בשעה הקרובה.
כמובן שזה לא קרה וגם למחרת בשיחת טלפון נוספת נאמר לי כי מנהל האזור ייצור עמי קשר במצי השעה הקרובה וגם זה לא קרה. כיום שבוע וחצי משיחת הטלפון הראשונה שלי טרם יצרו עמי קשר לאיסוף ציוד וכנראה גם טרם ניתקו אותי (אינני יודע כי מהיום הראשון הציוד פורק על ידי ומחכה לאיסוף).
טרטור, עגמת נפש, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 31.5.06, בהמשך לפנייתו של מר אפרים קורס בנושא בקשתו לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו. תגובה:
כבר בפתח הדברים, אציין כי חברת yes מצרה על החלטתו של מר קורס להתנתק משידוריה וזאת מטעמים השמורים עמו.



חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה למר קורס במהלך שיחותייו עם נציגנו ועל העיכוב בטיפול בפנייתו.



תוכן פנייתו הועבר לידיעת המנהלים האחראים על מקבץ התחומים העולים ממנה.



מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 22.5.06 התקבלה במשרדנו בקשתו של מר קורס (או מי מטעמו) הראשונה, המפורשת לסיום ההתקשרות מול חברת yes .

על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



אי לכך שירותי הצפייה למינויו היו אמורים להיפסק ביום ה- 24.5.06 וכן גם החיוב בגינם.

בפועל הוסרו שירותי הצפייה ביום ה- 31.5.06 ובמועד זה הופסק החיוב בגינם.



לאור האמור לעיל חשבונו של מר קורס יזוכה בעלות צפייה בגין 7 ימים החל מיום ה 24.5.06 ועד ליום ה- 31.5.06.

עם השבת ציוד הקצה לחברתנו יערך תהליך גמר החשבון הסופי.

אני מודה למר קורס על פנייתו ומקווה כי בעתיד יבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה