פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להתנתק מחברת YES נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון: אי יכולת להתנתק מחברת "YES"

1. בנובמבר 2004 התחברתי לטלוויזיה בלוויין של חברת "YES" וחודש לאחר מכן לתשתית האינטרנט של "YES".
2. במעמד זה התחייבתי לשנה אחת בלבד.
3. בנובמבר 2005 יזמתי שיחת טלפון לחברת "YES" בכדי לנסות להוזיל את מחיר החבילה. נעניתי בשלילה אולם לא ביקשתי להתנתק.
4. בפברואר (4 חודשים לאחר תום שנת ההתחייבות) 2006 ביקשתי להתנתק מ-"YES".
5. להפתעתי הוסבר לי שאני מחויב לעוד שנה (עד נובמבר 2006).
6. כשהסברתי למוקדנית שהייתי מחויב רק עד נובמבר 2005 הסבירה לי כי השיחה שערכתי בתום השנה הראשונה נחשבת כאילו הארכתי את ההתחייבות בשנה ואם בכל זאת ארצה להתנתק אאלץ לשלם קנס.
7. כמובן שאין זה כך. לא ביקשתי להאריך את התחייבותי ל- YES ואין לי כלקוח שום אינטרס להאריך את משך ההתחייבות באופן וולונטרי וללא כל תמורה מצד החברה.
8. מאז ערכתי עוד שיחות עם מוקד "שירות" הלקוחות של "YES" אולם ללא הואיל.
9. אי לכך, אני דורש לנתק אותי מיד ובדיעבד מ- "YES".
10. כולי תקווה שנוכל לסיים את הסיפור ההזוי והמוזר הזה באופן מהיר.


בברכה,
יוסי חכים
רחוב מנשה 11/11 קרית ביאליק
טל' 04-8758426
נייד 052-6005842
כספי סוג הנזק :
פיצוי רטרואקטיבי מזמן השיחה היזומה הראשונה פבואר 2 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר יוסי חכים מיום 31.5.2006. תגובה:
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי במנוי על שם מר יוסי חכים נרשם ביום 1.11.2005 מבצע צפייה מסוג SN1 במחיר מבצע והכולל התחייבותו לשנה אחת, וזאת לאחר שסיכם על רכישת מבצע זה למול מר אייל, נציג החברה.

נספח מבצע SN1 נשלח לביתו של מר חכים ביום 4.11.2005 לעיונו.

בנוסף, ביום 30.11.2005 נרשם במנוי על שם מר חכים מבצע לתשתית ADSL במהירות 1.5MB ובהתחייבותו לשנה וזאת לאחר שמסר לגב' מריה, נציגת החברה את פרטי בעל קו הטלפון והסכמתו. נספח מבצע נשלח לביתו באותו יום, לידיעתו ולעיונו.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה ועבור שירותי אינטרנט, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים . במידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה כמפורט בנספח המבצע.



החיוב בגין החזר עלות הטבת המבצע בסיום ההתקשרות לפני תום 12 חודשים מההצטרפות יחויב בהתאם לתנאי המבצע.

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה ומאושרים ע"י משרד התקשורת.



על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה ללא צורך בחתימה ושליחתו בחזרה.



חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



אי לכך, אין כל מחויבות מצדך לחתימה על נספח תנאי המבצע שלעיל ועובדה זו אינה גורעת מהתחייבותך לתנאיו.



אני מאחלת למר חכים המשך צפייה מהנה ומקווה כי יבחר להמשיך להמנות עם קהל לקוחותינו.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה