פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע ורמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2005 התחברתי לשרות יס למשך שנה , בחודש מאי 2006 פניתי בבקשה להתנתק מהשירות ונמסר לי לתדהמתי כי היות והתחברתי לשרות תשתית אינטרנט של חברת בזק בחודש אוגוסט 2005(בחנות בזק סטור פ"ת)הנני מחויב כלפיהם עד חודש אוגוסט לשידורי הטלויזיה דבר שלא נמסר לי בזמן ההתחברות לאינטרנט ומובן מאילו שלא הסכמתי לכך. גם כאשר הצעתי להמשיך ולשלם להם עבור תשתית אינטרנט לפנים משורת הדין ובמקביל שיבוטל שרות הטלויזיה נדחתי על ידם ונמסר לי כי במידה וברצוני להתנתק עלי לשלם קנס {מוגזם}בסך 400 שח. ביום 24 במאי פניתי פעם נוספת לשרות לקוחות וביקשתי ממוקדנית בשם הדס כי תשלח לי את ההתחייבות שלי אליהם בזמן החיבור לאינטרנט הובטח על ידה כי בתוך מספר דקות ישח בפקס וכתובת המייל עוד באותו יום פניתי פעם נוספת לאחר שלא נשלח החוזה בניגוד למובטח על ידי נציגתם והובטח על ידי אריאל כי ישלח ועד היום 1 ליוני לא קיבלתי את החוזה
כספי סוג הנזק :
ניתוק שרות טלויזיה וכן החזר כספי שנלקח מחשבוני דר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר אבנד מנחם מיום 5.6.2006. תגובה:
מר אבנד פנה בחודש מאי 2006 דרך משרד התקשורת בעניין וטופל על ידינו.

בנוסף, נציג החברה שוחח עם מר אבנד ביום 6.6.2006.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה