פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטול ערוץ france 2 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בטול ערוץ ללא התראה מוקדמת

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
חברת yes פועלת בכפוף לתנאי רשיונה ומשקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. לפיכך, אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.
תגובה:
החל מיום ה- 28.3.06 נפסקו שידורי ערוץ FRANCE 2 (אפיק 132) במסגרת שידוריה של חברתנו.



בתקופה זו של שידור הערוץ הייתה תקלה של העדר יכולת קליטה של הערוץ, לאחר בדיקה עלה כי שידורי הערוץ הופסקו , עקב בעיות בהסדרת זכויות שידור מול חברות הכבלים והלווין בישראל. חברת yes עשתה מאמצים מול הנהלת ערוץ FRANCE 2 ופעלה נמרצות על מנת להביא להסדרת נושא הזכויות והחזרת הערוץ לשידור בהקדם האפשרי .



ביום ה- 14.4.06 חזר הערוץ לשידור בחברתנו ונפתח לכל לקוחותינו לתקופת חשיפה ללא תשלום עד ליום ה- 31.5.06.



במסגרת הסדרת החוזה החדש עם הערוץ, נקבע כי ערוץ FRANCE 2 ישוב לשדר בתשלום סמלי בכפוף להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה על פי דרישה. אי לכך מוזמן מר מולכו לפנות בכל עת למוקד השרות לרכישת הערוץ האמור .



אנו עושים כמיטב יכולתנו לענות על הצרכים השונים של לקוחותינו במסגרת המגבלות הקיימות ומקווים שתמשיך ליהנות ממגוון שידורינו ומהמוצר המתקדם שאנו מציעים.



אנו מודים למר מולכו על פנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה