פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות כספית נושא התלונה:
ליעבינוב גלינה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
משפחה שלי לקוחות של Yes אלף שנים ופתאום התברר ש- Yes רמאים!
עשיתי אתם התחייבות על שנה: דברתי בטלפון עם אחראית מחלקה והיא נתנה לי מחיר 205 ש''ח. סגרנו.
אבל הם מורידים מחשבון שלי 254 ש''ח.כאשר אני מתקשרת הם אומרים שמחיר נכון, כאשר אני דורשת את אחראית מחלקה (שדברתי איתה) לי מבטיחים שהיא תחזור עלי אבל זה לא קורה.
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי כסף פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
אני מודה לך על העברת פנייתה של הגב' גלינה מיון 8.6.2006. תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוה ככל הניתן, ובהתאם לכך אשיבך.

מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 22.2.2006 בוצעה שיחה בין נציגת החברה למול הגב' ליעבינוב ובמעמד שיחה זו ניתנה הצעה למבצע מסוג SJ7 הכולל שרותי צפייה + תשתית ADSL במהירות 750KB במחיר כולל 239 ש"ח* לחודש למשך שנה אחת (*בהתאם לנספח תנאי המבצע).

ביום 23.2.2006 אישר מר יבגני פקרמן, בעל המנוי, לנציג החברה,לרשום את המבצע במנוי על שמו.

ביום 23.2.2006 ביקש מר יבגני פקרמן להוסיף למנוי על שמו את ערוץ הביוגרפיות במחיר 15 ש"ח לחודש.

לאור האמור לעיל, חשבונו של מר פקרמן מחוייב בסך 254 ש"ח לחודש ובאופן תקין.

אני מודה בשנית על פנייתך ואשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה