התנהלות נציג שירות חי בראל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' עיר גנים 2 רמת גן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הנציג הנ"ל הגיע אלי ושכנע אותי לחזור ל-YES , לא דיווח על הבעייתיות בחיוב הכפול, לא ביקש שאנסה להתנתק ישירות משרותי הכבלים. בשיחה עימו שבוע שעבר ביקשתי שיחזירו לי את ערוץ אגו שהיה לי בחבילה הקודמת שלכם. דבר לא נעשה, אני מנסה להתקשר אליו אלא שמשום מה פתאום הנ"ל הפך להיות מנותק קשר, לא מצליחה להשיג ממנו תשובות, גם לא התחייבות שלו לתשלום הקנס בסך 400 ש"ח. אתמול שוחחתי עם נציגה מטעמכם שרשמה את פרטי המקרה, לקחה טלפון, לא חזרה, עכשיו כשמנסים להתקשר אליכם, אין כלל גישה לתלונות לקוחות ולקבלת נציג שירות - בטענה כי "אתם עסוקים בשידורי המונדיאל". ביקשתי אתמול שיחזרו אלי כיוון שאני מבקשת להתנתק מכם, גם לבקשה זו אתם לא טורחים להתייחס. עדיין ממתינה לתשובה.
|
|
|
|
|