פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות נציג שירות חי בראל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' עיר גנים 2 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
הנציג הנ"ל הגיע אלי ושכנע אותי לחזור ל-YES , לא דיווח על הבעייתיות בחיוב הכפול, לא ביקש שאנסה להתנתק ישירות משרותי הכבלים. בשיחה עימו שבוע שעבר ביקשתי שיחזירו לי את ערוץ אגו שהיה לי בחבילה הקודמת שלכם. דבר לא נעשה, אני מנסה להתקשר אליו אלא שמשום מה פתאום הנ"ל הפך להיות מנותק קשר, לא מצליחה להשיג ממנו תשובות, גם לא התחייבות שלו לתשלום הקנס בסך 400 ש"ח. אתמול שוחחתי עם נציגה מטעמכם שרשמה את פרטי המקרה, לקחה טלפון, לא חזרה, עכשיו כשמנסים להתקשר אליכם, אין כלל גישה לתלונות לקוחות ולקבלת נציג שירות - בטענה כי "אתם עסוקים בשידורי המונדיאל". ביקשתי אתמול שיחזרו אלי כיוון שאני מבקשת להתנתק מכם, גם לבקשה זו אתם לא טורחים להתייחס. עדיין ממתינה לתשובה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.


בהתאם לכך, פנייתה של הגב' צופיה דוד טופלה למולה ע"י נציגנו לשביעות רצונה.


אנו מודים לגב' דוד על פנייתה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה