פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ערוץ שכלול בחבילה נושא התלונה:
‏שבת ‏03 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נותק אחד הערוצים TV5 וכאשר ברצננו להתקשר לחברה ולברר את סיבת הניתוק
מענה קולי עונה שעקב עומס מעבר לרגיל יש אפשרות להכנס לאתר האינטרנט אך האתר לא פעיל
וכך במשך שבוע ימים אנו מנסים ליצור קשר עם היחברה ואין עם מי לדבר
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב ,
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes בעניין שאלתה של גב' כרמית.
תגובה:
חברת yes פועלת בכפוף לתנאי רשיונה ומשקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. לפיכך, אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.


החל מיום ה- 28.3.06 נפסקו שידורי ערוץ FRANCE 2 (אפיק 132) במסגרת שידוריה של חברתנו.



בתקופה זו של שידור הערוץ הייתה תקלה של העדר יכולת קליטה של הערוץ, לאחר בדיקה עלה כי שידורי הערוץ הופסקו , עקב בעיות בהסדרת זכויות שידור מול חברות הכבלים והלווין בישראל. חברת yes עשתה מאמצים מול הנהלת ערוץ FRANCE 2 ופעלה נמרצות על מנת להביא להסדרת נושא הזכויות והחזרת הערוץ לשידור בהקדם האפשרי .



ביום ה- 14.4.06 חזר הערוץ לשידור בחברתנו ונפתח לכל לקוחותינו לתקופת חשיפה ללא תשלום עד ליום ה- 31.5.06.



במסגרת הסדרת החוזה החדש עם הערוץ, נקבע כי ערוץ FRANCE 2 ישוב לשדר בתשלום סמלי בכפוף להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה על פי דרישה. אי לכך מוזמן מר מולכו לפנות בכל עת למוקד השרות לרכישת הערוץ האמור .



אנו עושים כמיטב יכולתנו לענות על הצרכים השונים של לקוחותינו במסגרת המגבלות הקיימות ומקווים שתמשיך ליהנות ממגוון שידורינו ומהמוצר המתקדם שאנו מציעים.



אנו מודים למר מולכו על פנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה