פרטי התלונה

תלונות מכללת משלב

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול דמי הרשמה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' ויצמן 53 (ככר המדינה) כתובת:
רח' ויצמן 53 (ככר המדינה) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערב טוב,
בחודש אפריל התעניינת בקורס ניהול רכש ולוגיסטיקה במכללת משלב. נאמר לי שהקורס אמור להפתח בתאריך 26/04/10. שאלתי האם נדרש להגיע ולשלם מראש ונאמר לי שאין צורך. לאחר מס' ימים התקשרה אלי ענת כלפון, מנהלת הקורס, וביקשה ממני את מס' כרטיס האשראי - שאלתי "מדוע" והיא אמרה לי "אל דאגה, לא יעשה שימוש זה רק לצרכי רישום". כמובן שמסרתי את מס' הכרטיס מתוך הנחה שלא יעשה בו שימוש כי מן הסתם לא אישרתי עסקה ולא התנהלה עסקה! לאחר מכן, ענת התקשרה אלי עוד מס' פעמים בטענה שלא חתמתי על טופס ההרשמה ושאני צריכה לחתום. חתמתי על הטופס שמיותר לציין שעל גבי הטופס לא צויינו פרטי כרטיס האשראי שלי. מה שכן, לא שמתי לב לאותיות הקטנות שבהן מופיע שניתן לבטל את הרישום בהודעה של 7 ימים מראש. בתאריך 26/04 אני בדיוק מתארגנת לצאת לכיוון המכללה אך לפני כן התקשרתי לענת כדי לקבל כתובת מדוייקת ורק אז נודע לי שהקורס נדחה לתחילת מאי... ושוב פעם שאלתי האם יש צורך שאגיע לשלם ונאמר שלי שאין צורך ושניתן לשלם ביום הפתיחה. לאחר מכן, קיבלתי עוד עשרות הודעות שהקורס נדחה בעוד חודש בעוד מס' ימים וכו' .. הודעות ללא סוף שהקורס נדחה. הגיע חודש יולי שגם בו היו דחיות..קיבלתי הודעה נוספת שבתאריך 26/07/10 נפתח הקורס (גם בתאריך 19/07/10 אמור להפתח). מסיבות אישיות וכספיות החלטתי לבטל את ההרשמה והתקשרתי לענת בתאריך 25/07/10 (יום לפני הפתיחה שגם לא הייתי בטוחה מכיוון שבכל פעם נודע לי שזה נדחה בעוד זמן) והודעתי לה שמסיבות אישיות אין באפשרותי לממן את הקורס ושעלי לבטל. ענת הודיעה לי שאין שום בעיה רק שעלי לשלם 600 ש"ח דמי הרשמה. ניסיתי להסביר לה את מצוקתי ושאין באפשרותי ולבסוף ביקשתי שאם לא ביטול, אז לפחות שתחלק לי לתשלומים כי אין לי אפשרות. לצערי, נתקלתי בתשובה קולנית, לא מתחשבת ולא מכבדת מוסד ציבורי!!!! לאחר שהבנתי שאין מוצא, ביקשתי לשוחח עם גורם בכיר יותר... ענת טענה שהיא הגורם היחידי שמטפל בנושא ואין מעליה אף גורם שיכול לתת לי תשובה אחרת ושיש לי בעיה שנזכרתי יום לפני שאני לא רוצה ללמוד (למרות שהסברתי לה שזו לא הייתה הכוונה שלי או הבחירה שלי זה פשוט אילוצים) - היא המשיכה להתעקש שאין גורם בכיר ושהיא הכתובת היחידה. היא גם לא הפסיקה לטעון שבכל שיחת טלפון היא הבהירה לי את הנהלים - מה שלא היה!!!!!!!!! הדבר היחיד שעניין אותה זה מס' הכרטיס ולאחר מכן חתימה על הטופס. הרגשתי שאין מוצא סיימתי את השיחה וחיפשתי באתר האינטרנט כל פרט על משרדי הנהלת מכללת משלב, מה שלא מצאתי! התקשרתי שוב למשרדים ברח' ויצמן וביקשתי לדבר עם גורם בכיר והתעקשתי שלא עם ענת. אכן, העבירו אלי בחור בשם יהודה שהציג את עצמו כסמנכ"ל. סיפרתי לו את מצוקתי והוא ניסה לשכנע אותי שתשמר לי הזכות ללמוד במשלב וכו'. הסברתי לו שאין לי אפשרות כלכלית כרגע להוציא 600 ש"ח. יהודה, בטוב ליבו, הציע לי לחלק ל 10 תשלומים מה שענת טענה שלא ניתן בשום פנים ושזה נוגד את "הנהלים". המשכתי את השיחה עם יהודה והסברתי לו שקשה לי כרגע לשלם את הסכום הזה ושהקורס נדחה בכל כך הרבה חודשים שלא ציפיתי שאגיע למצב הזה כי כשנרשמתי מצבי היה אחרת וכמובן שנרשמתי בכדי ללמוד - הרי אני לא נרשמת סדרתית שמחכה לביטול בדקה התשעים. בסוף השיחה סיכמנו שלא יחייבו אותי! ביום שישי האחרון (06/08/10) נכנסתי לאתר ישראכרט ולהפתעתי, גיליתי שירד לי חיוב בסך 600 ש"ח בתשלום אחד.
פניתי לענת במייל וסיפרתי לה על השיחה שלי עם יהודה (מן הסתם, היא מעודכנת) ושאני לא מתכוונת לשתוק ושאני אפרסם את המקרה הזה בכל מקום אפשרי. התשובה שקיבלתי ממנה היא שאלה הנהלים ושאולי דיברתי עם יהודה אך לא בתאום איתה ושהיא האחראית הבלעדית. לצערי, הבנתי שמדובר במלחמת אגו פנים ארגונית וגם חוץ ארגונית. כי אם סמנכ"ל מסכם איתי משהו וקולגה שלו מתעלמת לחלוטיןןןןן ממה שסוכם, אז זה מראה על אופן ההתנהלות ועל ההשלכות שלה לציבור. מה שמטריד אותי כרגע זה מס' נושאים:
1. הייתכן שבארגון כזה אין גורם בכיר להתייעץ או להתלונן בפניו?
2. הייתכן שיעשה שימוש בכרטיס האשראי שלי ללא אישור שלי וללא ביצוע עסקה על פי חוק? הרי, גם בטופס הרישום לא הוזכר שיעשה שימוש בכרטיס שלי.
3. הייתכן שיגבו ממני כ 10% מעלות שכר הלימוד?
4. האם זה הגיוני שיקחו ממני את מס' הכרטיס בטענת אחת ולאחר מכן יעשה משהו אחר?

נכון להיום, לא ביטלתי את העסקה כי לא אלך נגד החוק אך האם יש דרך לעצור זאת ?
הייתכן שלהם יש את הזכות לדחות קורס בשלושה חודשים שלמים? אז איך נדע מה זה שבעה ימים לפני מועד הקורס?
האם אין זכות לתלמיד להתחרט מכל סיבה שהיא?

אשמח לקבל תשובה בהקדם.

תודה מראש על עזרתכם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי! פתרון נדרש :

מכללת משלב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה