פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
דרך מנחם בגין פינת הרצל כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתחילת ינואר קנינו פיג'מה בשווי של 250 ש"ח מאפרודיטה.
לאחר שלבשתי אותה שמתי לב לחורים קטנים לאורך המכנס שצצים במקומות שונים.
חזרנו לחנות וביקשנו להחליף את המוצר.
לאחר שהחלפנו את המוצר לפיג'מה דומה הסתבר שגם זו הייתה פגומה.
היום ניגשתי לחנות אפרודיטה וביקשתי זיכוי או החלפה לפיג'מה אחרת לגמרי שלא שייכת לסוג שקניתי.
בחנות היו שלושה מוכרות ששוחחו ביניהן,ניגשתי אליהן והצגתי בפניהן את הבעיה.אחת המוכרות אמרה שגם לבת שלה יש את אותה הפיג'מה והיא מכירה את הבעיה ולכן היא תמיד תופרת אותה.אז שאלתי מה עושים אז היא אמרה שלא הגיוני להחליף כל פעם פיג'מה מחדש.תוך כדי שאנחנו מדברות שני המוכרות האחרות סרקו אותי וקבעו שהמידה של המכנס היא הבעיה ולא המוצר שלהם. הן קבעו שאני צריכה מידה גדולה יותר.
הסברתי להן שאם זה היה קורה בפעם הראשונה אולי הטיעון היה מתקבל אך מכיון שזה קרה בפעם השנייה זה לא מקובל עליי ועל אחת כמה וכמה שהמוכרת אמרה לי שהבעיה מוכרת לה והיא תופרת את זה כל פעם מחדש בשביל הבת שלה. לאורך כל השיחה המוכרות המשיכו לבהות בגוף שלי וללחוש שזה המידה שלא בסדר.

בסופו של דבר החליפו לי את המכנס בלבד ולא הסכימו לתת לי זיכוי.
גם בסוף המוכרת המשיכה להגיד לי להיזהר שאני מתכופפת כי המכנס עלול להיקרע.
יצאתי מאוד עצבנית מהחנות.

א.למה מוכרים מוצר אם ידוע שיש לו בעיה?

ב.למה מתייחסים בצורה כזו ללקוח?גם אם נצא מנקודת הנחה שזאת המידה ולא המוצר הפגום שגרמו למכנס להיקרע,זאת לא צורה להגיד שהמידה לא מתאימה ובטח שלא לבהות בגוף של לקוח מול עיניו ועוד להתלחש על זה. זאת חוצפה ועוגמת נפש

ג.למה לא להביא זיכוי?

חשוב לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני קונה מרשת זו בכללי ובפרט פיג'מות, ותמיד הן באותה המידה שקניתי את הפיג'מה המדוברת.
כנראה שזה בגלל שהכסף כבר שולם אז זה לא משנה מה יהיה הלאה.
אני אישית סיימתי עם רשת אפרודיטה ופעם הבאה שאני יעבור ליד סניף שלה אני בטח שלא אכנס ואני גם אדאג שיכירו את הסיפור הזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה