פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת בגד ים פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אפרודיטה טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בגד ים של חברת "קוטקס" עבורו שילמתי 432 ש"ח , בגד הים שלם במידה 38 לאחר שימוש אחד בבגד הים למשך כשעה, בגד הים התרחב מאוד באזור החזה, עד כדי חשיפה מוחלטת של החזה.
ניגשתי לחנות ציינתי כי בגד הים התרחב , עובדת החנות העבירה לי כי מנהלת החנות לא נמצאת , היא תעביר את פנייתי ותחזור אלי, המתנתי בסבלנות, למחרת התקשרה עובדת החנות ומסרה שהסוכן של גוטקס יקח את בגד הים למעבדה והז יקח כ- 14 ימים.
כמובן שלא הסכמתי להישאר בשיאה של עונת הרחצה בלי בגד ים, הרמתי קצת את הקול והסוכן אישר שאני יקח את אותו הבגד ים במידה 36 במיידי, התקשרתי לשרות הלקוחות של אפרודיטה וציינתי כי לא ייתכן שהסוכן "מכריח" אותי לקחת מידה קטנה יותר כי המוצר שבמידה שלי פגום!! בשרות הלקוחות ממש לא עזרו לי העלו אותי לשיחת ועידה מביישת עם מנהלת החנות בשיחה זו הוחלט שאני יגיע לחנות למדוד את בגד הים שלי ולהראות למכורות שאכן התרחב (משפיל) ולנסו למדוד את בגד הים במידה 36 לבקשת הסוכן.
הגעתי לחנות הראתי למוכרת איך בגד הים שלי התרחב באזור החזה והראתי לה שמידה 36 לא עולה עלי. (השפלה וטרטור נוראי) התקשרה למנהלת החנות ועדכה אותה. מנהלת החנות הנחתה את המוכרת לתת לי בגד ים אחר אבל שיהייה רק מחברת "גוטקס". ואז עוד הגבלה... בחנות היה 6 סוגים של בגדי "ים גוטקס"במידה 38 שלושה מתוכם שלושה צבעוניים ושלושה ושחורים .
אך אחד מהם לא היה לשביעות רצוני, בעודי מעוניינת רק בבגד ים שחור, הצטמצמט האפשרויות ל3 בגדי ים. יצאתי מהחנות מאוד מאוכזבת לקחתי בגד ים במידה 36 בלת ברירה!!! אני לא מתכוונת לשתוק בעניין ואפילו להגיע עם הנושא הכי רחוק שאפשר.
לא הגיוני שחברה כזו גדולה לא יכולה לבקשה מספק שלה שמספק לה למעלה מ-100000 בגדי ים לטפל בלקוחה לא מרוצה או לחלופין לדרוש ממנו כסף חזרה עבור מוצר פגום.
אני עובדת מול ספקים בחרה הרבה יותר גדלולה מאפרודיטה ויודעת טוב כיצה הדבר מתנהל.
בתור לקוחה מתמידה של רשת אפרוטידה אני מאוכזבת מאוד מצורת הטיפול בלקוח שצודק!!
לא מתכוונת לשתוק, במידה ולא יענה, התלונה תעלה לכל מקום חברתי אפשרי פייסבוק וכדומה... וכן כמובן אגיע גם לתביעה משפטית, כלל השתלשלות האירועים צולמה והוקלטה .
מצפה לתגובה ראויה מכם. תודה שלומית
מכירת מוצר פגום סוג הנזק :
בגד ים חדש במחיר אותו שילמתי לשביעת רצוני. ולא משנה מאיזה חברה. פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה