פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שנענתה ע"י החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
העברתי לפני כשבועיים בערך תלונה בגין קנייה באתר אפרודיטה. רכשתי בגד ים אך קיבלתי רק את חלקו העליון.לאחר הגשת התלונה חזרה אליי טלפונית הגב' רעות רבסקי מנהלת אתר אפרודיטה וטענה כי אני צודקת וכי בגד הים מגיע ללא חלק תחתון אך מאחר ובאתר לא צויין זאת היא שולחת לי את החלק התחתון (כמובן שדקה אחרי עדכנו באתר כי הבגד ים יגיע ללא חלק לתחתון, מה שהיו אמורים לעשות מלכתחילה על מנת לא להטעות את הקונים). לאחר שבוע בערך יצרתי קשר עם הגב' רעות שכן התחתון לא הגיע אליי. הגב' רעות טענה שהיה חסר להם המידה שלי יבמלאי , אבל עכשיו יש להם אותו במלאי וכבר באותו היום יצא אליי המשלוח .
כמובן שחלף לו עוד שבוע ולא קיבלתי דבר.עדכנתי במייל את הגב' רעות שלא טרחה להשיב לי.

אני מאוד מאוכזבת שכן את הבגד ים הזמנתי על מנת ללבוש אותו ולהנות ממנו אך עד היום אין לי את בגד הים במלואו .

מצער מאוד שחברה גדולה כמו אפרודיטה מאכזבת, משקרת, ומרמה את לקוחותיה .

מקווה שתלונה זו לא תגיע שוב לאוזניים ערלות.

עוגמת נפש סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה