פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות בזמן החלפת מוצר פגום בתום שבוע מרכישתו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב ראשל"צ כתובת:
קניון הזהב ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, רכשתי לבתי ב-15/9/2014, שני בגדי ים מתוצרת "לי קופר" באפרודיטה באילת. בתי לבשה שלוש פעמים את בגד הים ובכביסה האחרונה הופיעו כתמים על חזית בגד הים. פנינו לאפרודיטה בקניון הזהב וביקשנו להזדכות על שני בגדי הים. זה שהיה בשימוש ובגד הים שלא היה בשימוש.
המוכרת בחנות אמרה שאנו צריכים ללכת בעצמנו ללי קופר ולדבר עימם.
אמרתי לה שבגד הים נרכש ברשת מוכרת ואני מצפה שהיא תעשה את השירות עבורנו. היא החלה לדבר ברוסית עם המוכרת השנייה כדי שלא נבין, לקחה את הפרטים שלנו ואמרה שתתקשר למחרת. אחר כך היא ביקשה שנשאיר את שני בגדי הים. טענתי כי אני מבקשת מסמך שמעיד שהשארתי בחנות את בגדי הים והיא טענה שלא ניתן. אחר כך היא ביקשה שאשאיר את החשבונית. אמרתי שאני צריכה אסמכתא שהשארתי בגדי ים ושתצלם את החשבונית.
לבסוף היא התקשרה למנהל החנות, תקוה, שלא הסכימה לדבר עמנו או לתת לנו שירות. בשלב זה מאוד כעסתי שכן רבע שעה בחנות ללא מענה.
איימתי כי אפנה להנהלת אפרודיטה וכי בסך הכול המוצר נרכש ברשת מוכרת ואני מחליפה אותו כי הוא פגום.
נעניתי בצחוק בפנים ויצאתי מהחנות ללא שירות וללא מענה. בגדי הים והקבלה אצלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה