פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר קניה נושא התלונה:
וילנסקי יורי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.06.14 רכשתי חזייה של חברת "פלינה" דגם 80505 מחנות "אפרודיטה" לב המפרץ.
החזייה נלבשה מספר בודד של פעמים, ולאחר כביסה ראשונה (כביסה ידנית ועל פי הוראות כביסה) התחרה בקאפ נקרעה. החזייה נמסרה לחנות לצורך תיקון בתאריך 15.08.14.
במשך כחודשיים איש מטעם החנות לא יצר קשר לגביי החזייה והתיקון, ולבסוף ב 14.10.14, לאחר שיחות טלפוניות מרובות לחנות מיוזמתי, נמסר לי שהחזייה נמצאת בחנות ועליי להגיע לקחת אותה.
לאחר שהגעתי באותו יום לחנות וקיבלתי את החזייה לידי, הבחנתי בכך שלמעשה לא נעשה שום תיקון והתחרה עדיין קרועה. שוחחתי עם מנהלת הסניף, אשר הסכימה עמי שיש צורך בתיקון ולקחה ממני את החזייה לתיקון חוזר.
ב 22.10.14 קיבלתי טלפון מהחנות להגיע לקחת את החזייה. בהגיעי לקחת את החזייה, לאחר התיקון השני במספר, הבעיה נותרה בעינה. התחרה בקאפ עדיין קרועה וחזייה לא ניתנת לשימוש.
גם המוכרת שהייתה באותה עת בחנות הסכימה עמי שלמעשה לא נעשה תיקון, אך אין משהו שביכולתה לעשות מכיוון שמנהל הסניף לא נמצא. היא הציעה לי להגיע למחרת לחנות, מכיוון שאני נמצאת באותו זמן בעבודה, יצרתי קשר טלפוני למחרת, ה 23.10.14 עם מנהל הסניף שהפנה אותי לשירות הלקוחות. לאחר שיחה עם שירות הלקוחות הופניתי בשנית למנהל הסניף, שמסר לי שעליו עם הספק. לדברי מנהל החנות, הספק אינו מוכן לתקן את החזייה כמו שצריך או להחזיר לי את כספי. במעמד השיחה נמסרו לי פרטי הספק ושעליי לטפל בבעיה בכוחות עצמי.
כספי סוג הנזק :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה