פרטי התלונה

תלונות אפרודיטה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אפרודיטהשעות פתיחה אפרודיטה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חזיה שלא נמסרה נושא התלונה:
פלד אסתר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר ירושלים כתובת:
אפרודיטה קניון הדר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע בדיוק, 24 אוגוסט, רכשתי בסניף אפרודיטה קניון הדר 3 חזיות. המוכרת שמכרה לי אותן היא אישה נמוכה ורזה בעלת שיער בגוונים בתספורת קארה. זוהי חנות שרכשתי בה חזיות בעבר וחזרתי אליה בהיותי שבעת רצון. בבואי הביתה מצאתי כי יש לי 2 חזיות בלבד - אחת שלבשתי עלי ואחת מן השתיים הנוספות שרכשתי, וכמובן החזיה הישנה שלי. התקשרתי לחנות ואמרתי זאת, לקחו את מס. הטלפון שלי ואמרו שיחזרו אלי, כדי לוודא שאגיע כשמנהלת החנות נמצא. במהלך השבוע לא התקשרו, והיום שבתי אל החנות. אותה מוכרת שהיתה לפני שבוע, התקשרה אל אתי, שהיא המנהלת או הבעלים ובלחש מסרה לה את מהות הבעיה. "עלינו לראות במצלמה של החנות ורק אז נוכל להשיב לך". אמרתי לה שאין שום סיבה לעשות זאת; ברור שלא הייתי אומרת שחסרה לי חזיה אילולא חסרה לי. "מאין לנו דלעת?" אמרה המוכרת, כל אחת יכולה לבוא ולהגיד...שאלתי אותה אם זה אכן קורה, שכל יום מישהי באה להגיד שחסרה לה חזיה שקנתה, ואמרתי שאני לא גנבת. רציתי להחזיר את החזיה שלא השתמשתי בה, מתוך השלוש שקניתי, כי איני נוהגת לקנות במקומות שבהם סבורים שאני גנבת. "עוד מעט תכניסי לי אגרוף" אמרה לי המוכרת. ואי אפשר להחזיר חזיה. אז ככה: יצאתי בהפסד כספי, ובנוסף לכך בחשד שאני גנבת, ועל הכול אני אלימה, עוד מעט אכניס לה אגרוף. זהו שירות שיש להתבייש בו, ואולי גרוע מזה, יש למנוע אותו. אני סבורה שמין הדין הוא שאקבל את החזיה החסרה, ושהמוכרת תקבל את החינוך החסר לה, על אף נאמנותה הרבה, כלב השמירה של "אתי". קמצנות וקטנוניות אינן מושכות קונים.
עגמת נפש עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
חזיה חסרה פתרון נדרש :

אפרודיטה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה