|
|
|
|
|
|
בגד ים שלא עמד בסטנדרטים |
נושא התלונה: |
גלאפו קרן |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
כתובת: |
קניון הזהב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי בגד ים ב21/5/17 מסניף אפרודיטה שבקניון הזהב ראשל"צ.
השתמשתי בו לראשונה בלבד ב13/7/17.
בגד הים לא עמד בתקנים ובסטנדרטים של האקלים הישראלי.
בגד הים דהה כבר מהיום הראשון לחופשתי!!!
נאלצתי להסתובב עם בגד ים דהוי ובצבע מחריד בכל מהלך החופשה בת ה3 ימים!!!
חשוב לציין כי לא נעשה כל שימוש חריג או לקוי בבגד הים למעט חשיפה לבריכה, שזהו סטנדרט שלו הוא מיועד.
פניתי פעמיים טלפונית לשירות הלקוחות, השארתי פרטים ולא חזרו אליי מזה 3 ימים.
שלחתי פניות בפייסבוק ולא קיבלתי שום מענה.
הייתכן כי לאחר תלונה לשירות הלקוחות, עדיין אף נציג לא טרח לחזור אליי?!
אבקש להפנות לחברה לתשומת ליבה .
תודה מראש
קרן
|
עוגמת נפש וזלזול כלפיי |
סוג הנזק : |
עדיפות לזיכוי כספי כי אינני מעוניינת בשום קולקציה מכל סוג שהיא, ולא סומכת על טיב האיכות של הבדים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אפרודיטה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|